recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endelig er Pana på vej med 4K optagere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endelig er Pana på vej med 4K optagere

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 15>
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 19:41
Den kan både kabel og antenne tv alt efter hvilken du køber

Redigeret af hansie - 25-Juli-2017 kl. 19:42
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kommer de endelig, med de maskiner, som jeg har ventet på.


Hvad så programkort, med Ekstrakanaler fra diverse udbydere, såsom Stofa og YouSee?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Den kan både kabel og antenne tv alt efter hvilken du køber
Det var lige den model, som der er linket til. Jeg tror, at den er til DVB-C. Men er ikke 100% sikker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kommer de endelig, med de maskiner, som jeg har ventet på.


Hvad så programkort, med Ekstrakanaler fra diverse udbydere, såsom Stofa og YouSee?
Pas. Der er ikke nogen, som har købt den endnu, og har delt det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ca. 3800kr leveret. Det er da meget billigt. Er det en forkert maskine. Jeg synes, at det er til DVB-C.




Det er ikke UHD modellen.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 12:08
Slettet

Redigeret af csell - 26-Juli-2017 kl. 12:24
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 12:17
Tuneren i Panasonic DMR-BCT760EG har DVB-C og DVB-T, men ingen DVB-T2.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Fik den tanke, at det bliver knurre mig dyrt at skifte alle dine film til UHD/HDRLOL
Vel ikke så meget dyrere end at udskifte et high-end TV et par gange om året hvert år? Wink

Uha uha, der en måske en del af jer der får et problem med jeres omtaler af mine hyppige skift af TV. Jeg er nemlig slet ikke sikker på at det sker i år. BeklagerWink

Det skete så alligevel... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Per Christensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Christensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 17:28
Undskyld en amatør spørger, da jeg er meget i tvivl: har et LG tv med 1 tuner, kabel.
Jeg er lun på DMR-UBC90, men inden jeg køber, kan jeg med ubc90 optage en kanal og samtidig se en anden på tv.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 18:02

Hej.

Ja du kan optage 2 programmer, mens du ser et tredie.

Men du skal vide at forgængeren BCT950 har problemer med de Danske frekvenser. Her er et link hvor det står med rødt:


'Unfortunately the model DMR-BCT950EG have also compatibility problems in Denmark.'

Så jeg vil nok råde dig til at kigge på den Danske model DMR-UBC86 i stedet for. Den skulle komme her i oktober måned. Den  kan optage 1 program, mens du ser et andet.

Hilsen Carsten.

Til top
Per Christensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Christensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 18:16
Takker - jeg vil kigge på den :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 18:58
Der er flere brugere herinde som allerede har UBC90, og der er ingen problemer med de danske kanaler/udbydere! Og så kan den rent faktisk optage 3 programmer ad gangen, samtidig med at man ser noget direkte på TV'et, men også hvis man ser noget man har optaget tidligere...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu