recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telia tv via Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telia tv via Apple tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telia tv via Apple tv
    Sendt: 21-Februar-2017 kl. 22:44
Er der nogle som har tv via Telia og hvordan er kvaliteten af programerne. Eller skal man finde en anden udbyder.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 06:13
Det er fint uden at være prangende. Synes, det svarer til streaming fra DRtv. Tag en gratis prøveperiode og vurder det.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 10:04
Til prisen på 99,- for den mindste pakke, kontra en pris det ligger på ca det dobbelte hos andre udbydere (plus minus et par kanaler), er vi ganske godt tilfredse med kvaliteten. Eneste vi har oplevet er at et par gange har den smidt forbindelsen til Telias server. Måske 2-3 gange på et par måneder.

Men prøv en gratis måned :)
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 10:49
Tak for svar. Tror jeg gir det en chance. Yousee skal 249 for den mindste pakke så der er lidt at spare.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Det er fint uden at være prangende. Synes, det svarer til streaming fra DRtv. Tag en gratis prøveperiode og vurder det.

Helt enig.

Min primære anke er at det kun kan bruges på 2 enheder ad gangen - vi har behov for 3.
Ellers ville det være vores foretrukne løsning - jeg kan godt lide at man kan justere efter sit behov hver måned (f.eks. hvorfor betale 12 måneder for den kanal man kun har for superliga-fodbold når ligaen holder pause 5 måneder om året?)
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
hansen.lund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2017
Sted: Mæn
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen.lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 19:32
Hej
Jeg har det problem med teliatv på ATV4 at især TV2 kanalerne har svært ved at starte op, jeg får næsten altid en besked med at afspilningen stoppede prøv igen og må ofte prøve 4-5 gange før det lykkes. Alle gode råd modtages gerne 😄, jeg har pt canal digital app på ATV4'en og der er der ingen problemet.

ATV er koblet på fibia router med kabel uden at det bliver anderledes ???
Mvh.
Arne
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu