recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - TV/HiFi møbel med høj WAF faktor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - TV/HiFi møbel med høj WAF faktor

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - TV/HiFi møbel med høj WAF faktor
    Sendt: 22-Februar-2017 kl. 16:07
Sælger dette lækre TV møbel fra Bolia (hedder Opus-2).

Der er rum der er brede, høje og dybe nok til at rumme de fleste forstærkere - samt et rum der er stort nok til at rumme en centerhøjttaler i Dali Ikon Vokal størrelsen. Stoffront og tænkt over at ledninger let skal kunne skjules bagved.

Alder er vel omkring 4 år - men standen er rigtig pæn og uden større skrammer.

Skal afhentes i Vallensbæk.

HBO: 2000.









Se evt mere her
Bolia

Redigeret af PeterBakke - 26-Februar-2017 kl. 17:43
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 21:12
Hvor høj er åbningen bag lågen, bare så jeg kan danne mig en ide om hvor stor en receiver der evt. kan stå derinde?

Mvh. Schulz
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Hvor høj er åbningen bag lågen, bare så jeg kan danne mig en ide om hvor stor en receiver der evt. kan stå derinde?

Mvh. Schulz


Jeg har haft en Denon AVR-2308 stående derinde. Men lad mig lige måle rummet så du bedre kan fornemme det ;-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 22:12
Insekterotik:


WifeAcceptanceFactor faktor


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 06:54
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Insekterotik:
<h1>
</h1><h1>WifeAcceptanceFactor faktor</h1>


Klaus




Haha - jeg så det godt da jeg havde skrevet det - kartoffel/tomat

Redigeret af PeterBakke - 23-Februar-2017 kl. 06:58
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 06:57
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Hvor høj er åbningen bag lågen, bare så jeg kan danne mig en ide om hvor stor en receiver der evt. kan stå derinde?

Mvh. Schulz



Som lovet er her nogle mål. Bemærk dybden på hullet - og bag det viste mål er der stadig fem-seks frie centimeter til ledninger.

Det midterste hul er også bredere som du kan se, til f.eks. en centerhøjttaler.











Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 08:26
Dvs. højden af hullet er ca 21,5 cm, men frigangen fra lågekanten og til toppen af hullet er ca 20 cm, er det korrekt set? Smile
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Dvs. højden af hullet er ca 21,5 cm, men frigangen fra lågekanten og til toppen af hullet er ca 20 cm, er det korrekt set? Smile


Korrekt
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 18:53
Op Cool
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 19:09
Hvad er total bredden?
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 19:36
Dimensionerne er:

Bredde: 170cm
Højde: 50cm
Dybde: 53cm
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 20:22
Passer lige til den nye Pana Oled 77" så
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu