recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 15m langt strømkabel hvor!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

15m langt strømkabel hvor!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 15m langt strømkabel hvor!?
    Sendt: 22-Februar-2017 kl. 19:14
Hej,

jeg har sat alt op i stuen, men skal have trukket strøm igennem nogle kabelbakker. Jeg skal bruge min. 12m, men gerne 15m hvis 15. er standard.

Jeg kan nemt finde 15m lange HDMI kabler, men ikke strømkabel!?

Kan nogle poste et link, ville jeg bliver meget glad.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 19:54
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 21:52
Ja, hvorfor samler du ikke bare et selv. Gå i den lokale Harald-Nyborg eller byggemarked. De har alt du skal bruge.
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 22:27
Ja, mit indlæg afslører jo nok min manglende fingerfærdighed :-) Men I har ret. Det er det jeg gør. Tak!
Mht. HDMI-kabel. Jeg har en BenQ 1070+. Hvilket 15m kabel skal jeg købe? Gerne økonomisk.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 01:18
Den billigste på av-cables.dk du kan finde på 15 meter. Der er ikke noget at hente på de dyrere modeller :)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 07:34
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Den billigste på av-cables.dk du kan finde på 15 meter. Der er ikke noget at hente på de dyrere modeller :)

Lige når det kommer til lange HDMI-kabler, så skal han sørge for at få noget der er samlet ordentligt så han er sikker på at der er hul igennem...

Men ellers har du ret - og hvis ikke kablet er ordentligt, så vil han enten bare have intet signal, eller helt udfald.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 11:16
Blot til info, hvis du lægger hdmi og 230 v i den samme kanal 15 meter skal du forvente at få støj i hdmi kablet med evt. udfald af billede til følge.
et skærmet 230 v kabel kan løse problemet (skærmen skal jordforbindes)
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu