recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Phablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Phablet

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Phablet
    Sendt: 26-Februar-2017 kl. 10:40
hej

Min Gamle Sony Ultra Z er efterhånden ved, at synge på sidste vers, så noget må der gøres.

Jeg skal have fundet en ny tlf i str. 6.5-7 tommer måske endda lidt større.

Kan slet ikke finde noget på det danske markede pt af den slags.

Umiddelbart så ville en Honor Note 8 være et fint bud, men den desværre ikke tilgængelig i Europa.
Er der nogen der har et godt bud på en stor telefon.

Pft
Henrik

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2017 kl. 12:56
Sådan en ville jeg osse gerne have
I stedet for mobil og tablet = to ting, der skal oplades
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 16:14
Ja problemet med mange af dem er jo også at de ikke understøtter lte bånd 20, og det jo nødvendigt når man bor uden for lands lov og ret

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 16:28
Sidder selv og søger i samme segment, og synes godt nok det er lidt tyndt med muligheder. Tror selv jeg ender med en billig xa ultra indtil jeg finder den rette. Må så nøjes med 6". Men kan selvfølgelig være jeg har overset nogle.
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 10:44
Er der evt nogen der bruger en Tablet som tlf?
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 13:11
Kan man ikke bare installere en dialer på sin tablet?
Altså, købe en hvilken som helst 7" med sim kort understøttelse og derefter installere en dialer.

Redigeret af rawi - 12-Marts-2017 kl. 13:13
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af wads wads skrev:

Er der evt nogen der bruger en Tablet som tlf?


Jeg ville være træt af at bruge min iPad Air som telefon.
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 14:36
Der er vist nogen der er låst, så man ikke kan.

Kender dog ikke noget 7 tommers der ikke udpint på hardwarefronten :)
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:22
Jeg så en hos telenor. Det var en tablet S2 8" med opkaldsfunktion. Jeg tænkte på at købe den til min mor, men de havde den ikke på lager. Men mon ikke den kan findes andre steder.

En lille google søgning gav dette resultat

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:26
Der er også denne model, som er lidt mere aflang i det men som også har en lidt større skærm.

Til top
tkenneth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2017
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tkenneth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 13:07
Hvad med Lenovo Phab 2 pro?

https://www.computersalg.dk/i/3279383/lenovo-phab-2-pro-smartphone-dual?utm_source=MobilPriser&utm_medium=MobilPriserLINK&utm_campaign=MobilPriser

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2017 kl. 12:58
Jeg endte med en xioami mi Max. Godt nok kun 6.44" men umiddelbart en ganske fornuftig telefon til prisen. Hvis du kan nøjes med en mindre skærm.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu