|
Før du handler hos Cinemagic (Afsluttet) |
Besvar | Side <1 1213141516 21> |
Forfatter | |
jan.h
Bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Konkurslovens § 97
Jan
|
|
jan.h
|
|
jan.h
Bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
konkurslovens § 97.
Jan
|
|
jan.h
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(2)
|
Måske relevant at citere, hvad den siger, i stedet for at 5000 skal til at google, hvad der står!
M.v.h. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de lukker/går konkurs: Man kan melde sit udestående til boet.
Men man vil stå så langt nede af listen, at man ikke får noget. |
|
jan.h
Bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Konkursloven er ret omfattende.
Kort fortalt er du simpel kreditor, forvendt ikke at få
noget som helst. Jan |
|
jan.h
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke mere der tænkes på reklamationer? Mit bud er, at man står ret dårligt, men selvfølgelig altid kan prøve med producenten - men forhandleren kan man ikke få hjælp hos (naturligt nok, hvis de er gået konkurs).
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3777 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er sket lidt fremdrift i sagen her;). Jeg har i dag fået besked om at tv skal undersøges af sagkyndige på min bopæl.
Tænker at det vel nærmer sig afslutningen så? Eller hvad siger erfaringerne her?
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ene gang jeg prøvede det, der var der gået et år. Og nærmest samme dag forhandlede fik beskeden, så valgte forhandleren at give sig, og lade mig ophæve handlen.
Andre forhandlere kører den videre derfra og venter på en reel afgørelse. Men ja, der burde komme skred i tingene nu. Og en afgørelse bør komme rimelig hurtig, altså hvis det ikke lige var pga ferie, og evt en vanskelig sag. |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3777 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har idag haft besøg af sagkyndig til syn på tv'et.
Der blev taget billeder osv. Så går sagen til jurist som reelt afsiger dom på sagen. Kopi af rapport fra sagkyndige gives til både mig og cinemagic. Håber at sagen tager sin ene snart så:). Det er her i juli lidt over et år siden jeg rettede henvendelse til cinemagic. Cinemagic var ikke tilstede trods anbefaling herom. Redigeret af Bromberg5 - 25-Juli-2017 kl. 15:18 |
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(1)
|
skulle i dag ligge en stort ordre hos dem for mit arbejde, men efter jeg så denne tråd tog jeg fast i chefen og vi har nu fundet en anden leverandør
så de har i hvert fald ikke sparet noget på din sag . tverimod gik de glip at 89000 i omsætning . kryser finger for dig og din sag |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3777 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har idag fået indsigt i den rapport sagkyndige lavede hos mig i sidste uge.
Konklusionen er at det må betragtes som være en fejl/mangel på tv'et hvilket cinemagic nu skal forholde sig ift de krav jeg stilte, som er handlen retur eller erstatning af tv. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, så fik du principielt ret, præcis som forventede, der da jo netop fandtes forudgående lign sager som også faldt ud til forbrugerens fordel (med rette). Tillykke med det.. (utroligt man skal ønske tillykke fordi du har holdt på din ret og fået den ).
Den der med erstatnings tv, den har jeg det såen lidt underligt med. Tilliden mellem forhandler og kunde er allerede brudt. Hvorfor pokker skulle man så gå ind i endnu en (ny) handel med dem. Det kan ingen parter være tjent med, efter min mening. Enhver handel der er trukket så langt ud, og specielt i det her tilfælde hvor forhandlers argument har været noget så idiotisk som "vejret". Det bør pr automatik resultere i handlen ophæves og parterne går hver til sit. |
|
Besvar | Side <1 1213141516 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |