recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Airties 7410 spammer mit trådløse netværk...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Airties 7410 spammer mit trådløse netværk...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ozong Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozong Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2017 kl. 18:08
De skal vel have en IP adresse for at kunne sende IPTV, så det giver vel ikke mening at slå DHCP fra eller misforstår jeg hvad du mener? Desuden får de jo deres adresser fra fiberboksen, som jeg ikke har adgang til =(


Redigeret af ozong - 03-Marts-2017 kl. 18:09
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 10:24
Hej.

Jeg ved ikke hvilken Router du bruger?

Men jeg mener at problemet kun opstår fordi du har slået DHCP til i din router. ja, jeg ved godt at det er det normale.

Men jeg vil mene at du i din router kan sætte op så, at den ikke skal give IP adresser til dine Airties enheder.

Men selvfølgelig stadig giver IP adresser til alle dine andre enheder.

Hilsen Carsten.

Til top
ozong Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozong Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 22:30
Hej 

Jeg har tre Airties 7410 Tv bokse fra Waoo, der fra medio december er begyndt at spamme mit trådløse netværk. De er begyndt at agere som AP'er. Waoo har ingen løsning andet end at prøve at nulstille boksen under opstart og inden Ip-adresse tildeles trykkes play - 9 - play - 0. Men det virker kun få sekunder, så går de tilbage og agerer AP'er. Er der nogen herinde der kender en løsning, eller hvordan man evt. kan konfigurere boksen (slå wifi fra)?



mvh Oz


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu