recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedre højtalere????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedre højtalere????

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2017 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lidt korrekturlæsning skader ikke før der trykkes besvar
autokorrektur på iPhone...

Det lårt slår man fra, så man ikke lyder som Trump
Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2017 kl. 23:17
Så fik jeg købt nye højtalere :)

Det endte med et sæt Dynaudio Audience 82, som jeg har hentet hjem i dag

De giver et noget større og mere fyldigt/luftigt lydbillede end de andre jeg havde og så er der virkelig forskel på basgengivelsen!!! De går dejligt dybt :) Jeg er virkelig tilfreds med de nye højtalere, som jeg har forsøgt at stille lidt tættere på hinanden end de tidligere højtalere stod. Der er dog visse begrænsninger i indretnings/placeringsmulighederne, men det virker godt som det er nu.

Tak for de gode råd. Nu ender det nok med at jeg skal begynde at se mig om efter en ny forstærker??!!? :)

Mvh

Nikolai
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2017 kl. 02:54
Oprindeligt skrevet af nkaad nkaad skrev:

Så fik jeg købt nye højtalere :)

Det endte med et sæt Dynaudio Audience 82, som jeg har hentet hjem i dag

De giver et noget større og mere fyldigt/luftigt lydbillede end de andre jeg havde og så er der virkelig forskel på basgengivelsen!!! De går dejligt dybt :) Jeg er virkelig tilfreds med de nye højtalere, som jeg har forsøgt at stille lidt tættere på hinanden end de tidligere højtalere stod. Der er dog visse begrænsninger i indretnings/placeringsmulighederne, men det virker godt som det er nu.

Tak for de gode råd. Nu ender det nok med at jeg skal begynde at se mig om efter en ny forstærker??!!? :)

Mvh

Nikolai

Har selv eget et par Audience 82, spændt efter en Mark Levinson 331. Hvilken hug i bassen, som du selv nævner, udmærket højttaler. 
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2017 kl. 13:19
Tillykke. De lyder godt og med en bedre forstærker får du endu mere ud af dem.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 13:21
Tak tak :)
 
Der skal helt sikkert en ny forstærker i hus på et tidspunkt, men indtil videre kører det fint :)
 
Mvh
 
Nikolai
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu