recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BenQ "SmartEco" er ikke en skid smart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BenQ "SmartEco" er ikke en skid smart

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BenQ "SmartEco" er ikke en skid smart
    Sendt: 02-Marts-2017 kl. 15:00
Jeg har altid undret mig over, hvorfor "SmartEco" mode skulle være den mest økonomiske for pæren, idet den tydeligvis er lysere end både "Economic" og "Normal". Jeg har læst diverse artikler og forumindlæg, som alle har deres teori om, hvorfor det er smart. Angiveligt skulle "SmartEco" give mere lys når det er nødvendigt (lyse scener) men spare på lyset, når det ikke er nødvendigt (mørke scener).

Men denne nørdede fyr har faktisk målt efter, og han mener at BenQ er fulde af l**t når de påstår, at der kan spares "op til 70%" energi, som drastisk forlænger lampens levetid. Pæren giver ikke mindre lys i mørke scener!

Hvad mener I? Har I oplevet noget andet?


Redigeret af jacobe - 02-Marts-2017 kl. 15:00
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu