recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Beocord 2000 - Hjælp venligst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Beocord 2000 - Hjælp venligst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mads-Ole Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Marts-2017
Sted: Nykøbing Mors
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads-Ole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Beocord 2000 - Hjælp venligst
    Sendt: 02-Marts-2017 kl. 20:59
Hej Recordere.dk og tak fordi jeg må være en del af jeres forum! :-) 
Jeg har været så heldig at finde en Beocord 2000 (bemærk IKKE De luxe udgaven) Jeg har dog endnu ikke formået at få den til at spille. Hvergang jeg trykker play, eller spoler frem eller tilbage fungerer maskinen i et split sekund hvorefter den automatisk pauser/stopper igen. 
Jeg har fundet fejlen beskrevet andetsteds på internettet, hvortil responsen lød:

"Ja, det var jo en ret almindelig fejl på denne model. Det er autostoppet der bliver aktiveret. Problemet er at jeg desværre ikke husker så godt, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det var lavet på denne model. Jeg mener dog at det var noget med en switch der sidder lige bag tonehovedebroen. Fejlen er så at den ene ledning er knækket af switchen. Hvis du tager strømmen fra maskinen, tager overpladen af og trykker playknappen ned kan du se switchen."

Altså eftersigende en fejl med autostop funktionen? jeg har fulgt anvisningen med kan dog ikke se noget der tilsyneladende skulle være i stykker.
Yderligere hjælp modtages med kyshånd! 
mvh.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2017 kl. 00:35
Prøv at spørge ovre på Vintage HiFi

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu