recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - RÅD SØGES: DAB Radio med bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

RÅD SØGES: DAB Radio med bluetooth

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2017 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Husk og vælg Dab+ frem for ikke "+"

Der kan næppe købes andet end DAB+ i dag

Redigeret af Kampus - 13-Maj-2017 kl. 10:22
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Jamen så kom der en hvid model hjem til mig, ser rigtig fint ud - men den er selvfølgelig med uk stik på strømforsyningen.
-nogen der ved hvor man kan hente sådan en uk -> dk adapter?
Vil jo gerne teste banditten!

Hvordan er radioen så? Er der en rigtig god lyd? Er den let at sætte op til wifi? Hvordan er betjeningen ellers?
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

Jamen så kom der en hvid model hjem til mig, ser rigtig fint ud - men den er selvfølgelig med uk stik på strømforsyningen.
-nogen der ved hvor man kan hente sådan en uk -> dk adapter?
Vil jo gerne teste banditten!

Hvordan er radioen så? Er der en rigtig god lyd? Er den let at sætte op til wifi? Hvordan er betjeningen ellers?

hej

Jamen den er sku meget lækker, virker som god kvalitet - og fysisk lidt mindre end jeg havde forestillet mig..

Den spiller overraskende højt / rent, kan sagtens spille vores køk/alrum på 35 m2 op (spiller meget højere end noget andet jeg har hørt) - bas kunne der dog godt være mere af Big smile, hvis jeg måtte bestemme - det kan sikkert også have noget at gøre med min placering af den - og at den ikke er spillet til endnu.

Betjening - alt fungerer fint, super nem at forbinde, holder fint forbindelse til internet. 
Har endnu aldrig tabt forbindelse til en podcast (det gjorde min squeezebox). 
Vi bruger den mest til DAB, og det spiller bare.
Har også spillet en del lokal musik fra trådløs NAS - virker glimrende.
Jeg har ikke Spotify abb., men det kan den jo også.

Den er helt sikkert pengene værd, i min verden.. Clap

Dog - vi har en Argon radio på badeværelset, og fruen vil gerne have betjeningen + looket er det samme i køkkenet - så hun mener vi også skal have en Argon med internet i køkkenet. Så det kan tænkes at min Roberts Stream kommer til salg igen Ouch vi får se


Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 12:30
Tak for beskrivelsen! Lyder nogenlunde som jeg havde forestillet mig den er. Du siger bare til når du vil sælge.

Argon er ved at være smart. Fåes i batteri udgave og med ægte finér. Er ikke klar over om der også er wifi på den.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 13:10
ja det er Argon iNet3+ v2 vi overvejer - koster 2k. 
Vi har batteri modellen med 1 højttaler i forvejen, den er også fin.
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2017 kl. 17:46
Så fik jeg også leveret en Roberts Stream 93i. Den er i mellemtiden steget til 159£ og fåes kun i hvid. De sorte er reserveret til Prime Members. Nå jeg fik gratis fragt istedet, så tog den hvide.

Det er en nice radio, let at sætte op, med dansk menu. Og tog heller ingen tid at forbinde den til hjemme netværket, så der kunne lyttes til internet radio. DR's kanaler lyder stort set ens om de er streamet eller over DAB+. Ens er at der er preset for 20 af hver, hvilket gør den daglige brug lidt lettere.

Jeg har to væsentlige minusser. Lyden er for tynd efter min smag. Og den tilkøbte batteripakke, som skal skrues bag på radioen er meget stor og er i sort. Det er en øjebæ på sådan en fin hvid radio.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu