recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL sva1500 7.0 surround sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL sva1500 7.0 surround sæt

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 08:34
De har en følsomhed på 88db, så de kræver ikke såååå meget, men vil da sige at de lyder bedst hvis der er en lille smule krudt bag
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:01
Jeg har ikke helt afskrevet dine HTére (endnu). Jeg er lidt i tænkeboks, ikke så meget pga prisen, men fordi vores stuen ikke helt egner sig til 6 stk af disse. 

Til gengæld har jeg lige et tillægs spørgsmål.
De standere du har fået lavet. Foden på dem ser ret lille ud. Hvor stabilt står de egentlig? (Det er svært at tyde ud af billede, men umiddelbart ser de meget små ud i forhold til højtaleren).
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:23
Kandersen@ Foden/røret fyldes med sand, så tror ikke de sådan lige vælter
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:53
Ja foden er til den lille side, men som kampus skriver, så er den fyldt med sand, så der skal da lidt til at de vælter
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 13:43
Ahh en detalje jeg ikke lige var klar over.. Måske værd at nævne.. eller, nå ja det blev den så nu LOL

Spanky - Er dine højtalere kun til salg samlet?
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 15:05
Det kommer lidt an på hvor mange du ku tænke dig 😊
Vil jo gerne af med så mange af dem som muligt
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af spanky spanky skrev:

Det kommer lidt an på hvor mange du ku tænke dig 😊
Vil jo gerne af med så mange af dem som muligt

Kunne sagtens tænke mig dem alle LOL
Men som nævnt tidligere, så har vi ikke lige en stue til et setup af den slags. Og mine Anthony Gallo nucleus højtalere egner sig heller ikke så meget mere. Så er jeg i noget af et dilemma. 
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 07:31
Jamen du skriver bare, mon ikke vi ku finde ud af noget, de kan selvfølgelig også høres og ses inden der besluttes noget som helst 😊
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 09:27
Op med sig
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 22:54
Påske tilbud, 5000,- så blir det sku ikke billigere 😊
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 10:46
Og jeg tænker stadigvæk Wink
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 07:47
Bare iorden 😊
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu