recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Værdi af nyt LG OLED55B6V 55"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Værdi af nyt LG OLED55B6V 55"

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
synderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér synderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Værdi af nyt LG OLED55B6V 55"
    Sendt: 12-Marts-2017 kl. 17:15
Hejsa

Jeg er en af dem, der var så heldige at få et stk. LG Oled55B6V 55" TV ved Elgigantens store åbning inde på Strøget. 

Jeg har dog i mellemtiden fortrudt mit køb. Mit spørgsmål er så - hvad mon TV'et er værd ? det skal lige siges, at det først bliver leveret d. 22. marts. 

Jeg kan se, det billigste koster omkring 15.000kr på nettet pt., da det er udsolgt stort set over hele landet. 


Med venlig hilsen

Jakob
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 17:53
Hej , mit bud vil være ca 11-12000. Jeg var i Elgiganten i taastrup i går , der kostede det 12999kr
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 19:35
Jeg ville også være varsom med at forsøge at malke den. De nye modeller er lige på trapperne, og så falder interessen nok en del for 2016-modellerne. Sælg den til købsprisen - måske med et tillæg for at du har ligget i kø - men drop tanken om at tjene en god portion på den.

Selv ville jeg ikke et sekund overveje, at købe den til mere end 10.000 kr.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 19:42
Meeeen , det er godt nok svært. Så lige på Elgigantens hjemmeside at det nye 55B7 koster 29999kr , vildt...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 19:54
Der har været en håndfuld til salg på DBA, hvor sælgere prøvede at malke den. Lige nu er der en C6 til salg. Sælger har købt den for 9k, men forlanger 14-15k. "Nyprisen er jo 20.000 kr.", som han skriver...

Jeg har intet imod at folk gør sig et scoop. Det er fedt, når man får fingrene i gode tilbud. Men at være "billet-haj" er simpelthen for uetisk og ulækkert. For god ordens skyld: det er ikke møntet på trådstarteren.

Redigeret af Ukke - 12-Marts-2017 kl. 19:56
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 05:21
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Meeeen , det er godt nok svært. Så lige på Elgigantens hjemmeside at det nye 55B7 koster 29999kr , vildt...
MVH
Ja DET NYE koster 29999 kr men dette er den gamle 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
synderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér synderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 07:08
Hej alle.

Tak for svar. Jeg har som sagt ikke besluttet mig, om det skal op på væggen eller sælges, så det kan jeg passende bruge den næste uge på at tænke over.

Jeg lader antydningen om, at jeg handler "uetisk" og "ulækkert" stå - hvis jeg får "for meget" for tv'et.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 07:51
Du får nok ikke meget bedre tv til prisen.

Jeg ville nok beholde det med mindre du går efter større tv.

Kan du tjene lidt på salget er det jo fedt,   Men det skal nok gå på dba .

Her fik du et par indspark om priserne.

Men tror ikke du får mere end faktura prisen.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 11:05
Hvis du vil sælge til 9.999 kr kan jeg godt være interesseret - men ikke over 10k

Det nye går jo helt sikkert at de gamle falder i pris + de nye falder jo helt sikkert også hurtigt...
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 13:12

Hvis du har fortrudt dit køb, kan du jo bare ringe til Elgiganten. 14 dages fortrydelsesretten gælder fra du har modtaget varen. Da det ikke er modtaget og derfor ikke taget i brug er der ingen fradrag. Så hvis du annullerer købet inden du modtager varen får du alle pengene igen.

Det er kan ikke beskyldes for at være uetisk.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:


Hvis du har fortrudt dit køb, kan du jo bare ringe til Elgiganten. 14 dages fortrydelsesretten gælder fra du har modtaget varen. Da det ikke er modtaget og derfor ikke taget i brug er der ingen fradrag. Så hvis du annullerer købet inden du modtager varen får du alle pengene igen.

Det er kan ikke beskyldes for at være uetisk.
14 dages returret gælder kun ved nethandel...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:


Hvis du har fortrudt dit køb, kan du jo bare ringe til Elgiganten. 14 dages fortrydelsesretten gælder fra du har modtaget varen. Da det ikke er modtaget og derfor ikke taget i brug er der ingen fradrag. Så hvis du annullerer købet inden du modtager varen får du alle pengene igen.

Det er kan ikke beskyldes for at være uetisk.
14 dages returret gælder kun ved nethandel...

Ikke i Elgiganten, her har du også 14 dg på butikskøb.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu