recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg oled 4k 60hz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg oled 4k 60hz

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg oled 4k 60hz
    Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:13
Hej jeg har fået mig et lg oled65b6v som jeg gerne vil tilkoble en htpc (intel nuc). Htpc'en skal køre xbmc,yousee og netflix.

Jeg vil vide lidt om, hvilket interface jeg skal bruge for at få bedst mulige billedkvalitet.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:54
Hvilken NUC?
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 21:09
Jeg har tænkt på denne model:    //www.proshop.dk/Stationaer-Mini-PC-Barebone/Intel-NUC-NUC7I7BNH-Core-i7-25-M2/2578486?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 21:19
Hej.

Tomshardware skriver i en gammel artikel, at Microsoft i deres blog skiver, at for at kunne se Netflix i 4K
kræver det Kaby Lake, Windows 10 og en Edge Browser. 


Jeg har ikke læst noget om at det i dag skulle være andeledes. Så jeg tror ikke at det vil være muligt at se netFlix i 4K på en PC uden at bruge en Edge Browser.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 12-Marts-2017 kl. 21:25
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 22:24
Jeg har såmænd heller ikke noget imod at bruge edge browseren dog synes jeg at windows 10 appen giver en bedre billed kvalitet.

Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 22:30
Vil en Shield boks med Kodi eller SPMC ikke være at foretrække, der er både netflix 4k app, kodi osv. Aner dog ikke om du kan få Yousee via kodi...
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 18:12

Har selv samme tv, dog kun i 55". Kan du ikke bruge LG's indbygget Netflix og YouSee apps?

Løser selvfølgelig ikke lige Kodi udfordringen...
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 19:39
Den shield boks ser top nice ud men mangler den ikke thunderbolt 3 for at kunne afspille 4k ved 60hz?
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 19:45
Jeg har prøvet at bruge netflix appen på oled65b6v som jeg synes virkede glimrende men jeg har ikke set at skulle være en yousee, hvordan får jeg den frem?
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 10:18
Jeg har fundet ud af at installere yousee appen men synes ikke den understøtter internet tv som android appen gør

Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 12:24
Kan lg oled65b6v egentlig modtage 4k 60Hz over hdmi. Har den hdmi 2.0B?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af gunnergeil gunnergeil skrev:

Den shield boks ser top nice ud men mangler den ikke thunderbolt 3 for at kunne afspille 4k ved 60hz?

Hej.

Nej den behøves ikke Thunderbolt for at afspille 4K ved 60 Hz.
Det behøves en PC heller ikke. En PC er anderledes end en Shield. Men til en PC findes der to muligheder, enten en Thunderbolt eller en chip fra MegaChip.

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu