recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - T470 vs 470s eller måske T460s?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T470 vs 470s eller måske T460s?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2017 kl. 15:28
Skønt med alle de Claus'er der gerne vil hjælpe til med et svar Jeg troede faktisk, at T460s også kun havde ét integreret batteri, hvor i mod at T460 ikke-s model havde et aftageligt batteri.

Jeg mener at have læst, at T470s kun har ét batteri og det er integreret. Læste bl.a. en test, hvor de påpegede batteritiden ved T470s ikke var så god, så derfor ville de anbefale en til at købe en T470, da den både holder bedre på batteri og var nemmere at opgradere mht. batteri, da det ikke var internt.

Bare underligt, at man kun kan arbejde i 3 timer på en fuld opladning, når de skriver på hjemmesiden, at det kan holde op til 10,5 time. Jeg er godt klar over, at det er "op til" men synes dog en forskel på 7 timer er markant.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2017 kl. 19:38
arbejdstiden er dybt afhængig af hvad der er installeret og hvilke services der kører. 3 timer virker dog ekstremt lavt taget i betragtning af at både 460s og 470s har 2x23Whr i sig og derfor skulle kunne klare sig betydeligt længere. T460 har temmelig mange konfigurationer af batterier. der sidder 2. et fastmonteret og et udskifteligt. det udskiftelige kan så fås i 3 forskellige udgaver. og det interne i 2 forskellige udgaver. Men det afhænger af om virksomheden der har købt dem har bestilt specialkonfigs. (ikke nogen mulighed for at lave en omkonfig for privatpersoner) Det er muligt at få med kun 1 batteri, men kun som specialkonfig.

Når det er et arbejdsimage, vil jeg umiddelbart tro at der ligger nogle ting og suger batteri bagved. Hvilket dog ikke er unormalt. Det er desværre ofte ikke noget administratorne tænker over. De kører som regel bare på deres rutine når de laver images. Men man kan jo komme til at nævne det overfor dem at det måske var en god ide at se om der er nogle ting de kunne gøre bedre, min egen dell arbejdsmaskine holder i hvert fald pænt over 5 timer - og den modsvarer en 460s. 

både T460s og 70s har 2 batterier. (eller 1 afhængig af konfig)
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 06:48
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

arbejdstiden er dybt afhængig af hvad der er installeret og hvilke services der kører. 3 timer virker dog ekstremt lavt taget i betragtning af at både 460s og 470s har 2x23Whr i sig og derfor skulle kunne klare sig betydeligt længere. T460 har temmelig mange konfigurationer af batterier. der sidder 2. et fastmonteret og et udskifteligt. det udskiftelige kan så fås i 3 forskellige udgaver. og det interne i 2 forskellige udgaver. Men det afhænger af om virksomheden der har købt dem har bestilt specialkonfigs. (ikke nogen mulighed for at lave en omkonfig for privatpersoner) Det er muligt at få med kun 1 batteri, men kun som specialkonfig.

Når det er et arbejdsimage, vil jeg umiddelbart tro at der ligger nogle ting og suger batteri bagved. Hvilket dog ikke er unormalt. Det er desværre ofte ikke noget administratorne tænker over. De kører som regel bare på deres rutine når de laver images. Men man kan jo komme til at nævne det overfor dem at det måske var en god ide at se om der er nogle ting de kunne gøre bedre, min egen dell arbejdsmaskine holder i hvert fald pænt over 5 timer - og den modsvarer en 460s. 

både T460s og 70s har batterier. (eller 1 afhængig af konfig)

Det interessante er jo i mit tilfælde, at det er det samme arbejdsimage og samme arbejdsmønster jeg anvender på T460s og forgængerne. For mig er der der ingen tvivl om, at T460s har markant dårligere batteritid end forgængerne. Men jeg vil nu fejlmelde PC'en til Lenovo - så må vi se...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu