recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Mede8er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for Mede8er

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KimRosgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimRosgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Mede8er
    Sendt: 13-Marts-2017 kl. 14:28
Jeg overvejer at udskifte min Mede8er MED800X3D med en nyere boks der bl.a. understøtter 4K og HEVC. Jeg har altid været superglad for min Mede8er men da den ikke længere supporteres firmwaremæssigt er tiden vist kommet til at finde en værdig afløser.
Hvad findes der er nye afspillere der har god stabilitet, jævnligt får nye firmwareopdateringer og understøtter 4K, HEVC og ellers kan klare alle gængse audio/video formater?
Jeg har kigget lidt på Dune HD Solo 4K som virker meget lovende. Eneste ulemper så vidt jeg kan læse mig til er at tunerdelen ikke understøtter kabeltv, remoten er uden lys i knapperne og 4K afspilning kun understøtter op til 4Kp30 - og det er alle i småtingsafdelingen.
Alternativet er Dune HD Duo 4K modellen som er væsentlig større (og også ser ret lækker ud :-) ) der understøtter kabeltv.
 
Andre bud?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu