recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Live Channels bør få mere opmærksomhed!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Live Channels bør få mere opmærksomhed!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Live Channels bør få mere opmærksomhed!
    Sendt: 06-Oktober-2018 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Hvis du vil bygge en signeret APK, skal du selv oprette certifikat m.m. Alternativt skal du bare bygge en debug-udgave.

Du kan også sende mig e-mail-adressen på den Google-konto, du bruger. Så kan jeg prøve at tilføje dig som betatester, så du kan få appen via Google Play Store.

Hej mkjensen

Jeg vækker lige en gammel trådEmbarrassed

Jeg prøvede at lave en apknfil i sin tid. Det lykkedes aldrig desværre.
Kan jeg få lov til at blive beta tester via Google Play download i stedet?

Jeg vil sætte meget pris på en apk fil hvis muligt

På forhånd tak

\Søren

Send mig den e-mail-adresse, du bruger til Google services på dit Android TV, så tilføjer jeg dig som betatester.

Mange tak - du får en PM
Til top
mkjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Maj-2012
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2018 kl. 06:39
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Hvis du vil bygge en signeret APK, skal du selv oprette certifikat m.m. Alternativt skal du bare bygge en debug-udgave.

Du kan også sende mig e-mail-adressen på den Google-konto, du bruger. Så kan jeg prøve at tilføje dig som betatester, så du kan få appen via Google Play Store.

Hej mkjensen

Jeg vækker lige en gammel trådEmbarrassed

Jeg prøvede at lave en apknfil i sin tid. Det lykkedes aldrig desværre.
Kan jeg få lov til at blive beta tester via Google Play download i stedet?

Jeg vil sætte meget pris på en apk fil hvis muligt

På forhånd tak

\Søren

Send mig den e-mail-adresse, du bruger til Google services på dit Android TV, så tilføjer jeg dig som betatester.
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Hvis du vil bygge en signeret APK, skal du selv oprette certifikat m.m. Alternativt skal du bare bygge en debug-udgave.

Du kan også sende mig e-mail-adressen på den Google-konto, du bruger. Så kan jeg prøve at tilføje dig som betatester, så du kan få appen via Google Play Store.

Hej mkjensen

Jeg vækker lige en gammel trådEmbarrassed

Jeg prøvede at lave en apknfil i sin tid. Det lykkedes aldrig desværre.
Kan jeg få lov til at blive beta tester via Google Play download i stedet?

Jeg vil sætte meget pris på en apk fil hvis muligt

På forhånd tak

\Søren


Redigeret af soren_b - 05-Oktober-2018 kl. 22:54
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 12:40
og hvad er det du bruger til at afspille på mac? - hvis det er eyetv står det jo i dens opsætning. - igen jo mere information vi har jo lettere har vi altså ved at hjælpe dig. - du har teknisk bare skrevet "jeg kan ikke finde ud af noget - hjælp!". Det er jo din afspiller der optager - det gør HDHR'en ikke selv. hvis du bruger  HDHR's egen app, så kig her - går ud fra det er den "free" version du bruger. - med andre ord. ingen DVR funktionalitet direkte i den. https://www.silicondust.com/dvr-service/

Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 21:48
Det drejer sig om en Boks ved navn HDHomerun Connect med DVR optage mulighed.

Ved opsætningen er der ingen mulighed for at angive folder for optagelser.

Så spørger jeg pænt om der er nogen, der har fundet et sted på en mac hvor man kan redigere,

så optagelserne havner i den rigtige folder.

smedev


helvede har et særligt sted for de selvretfærdige 
smedev
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 21:41
Du har vist ondt et sted

smedev
smedev
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 20:01
smedev - hvis du gad gå tilbage til dit spm i hdhr diskussionstråden i stedet for at hijacke en andens tråd. - så vil du opdage at der er blevet stillet yderligere spm til dig. - når du har besvaret det - så kan vi hjælpe dig
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2018 kl. 08:12
hej. har en HDHomerun connect DVR.
Nogen ved hvordan jeg skifter target til NAS?
smedev
Til top
mkjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Maj-2012
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 18:49
Hvis du vil bygge en signeret APK, skal du selv oprette certifikat m.m. Alternativt skal du bare bygge en debug-udgave.

Du kan også sende mig e-mail-adressen på den Google-konto, du bruger. Så kan jeg prøve at tilføje dig som betatester, så du kan få appen via Google Play Store.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af mkjensen mkjensen skrev:

Jeg har faktisk allerede lavet en app, der integrerer DRs streams og EPG i Live Channels. Jeg har bare ikke fået DR til at godkende den, så jeg bruger den kun selv. Det er ret nemt at integrere med Live Channels, men DR kan nok ikke forsvare ressourcerne i forhold til Android TVs udbredelse.

https://github.com/mkjensen/tv

Har prøvet compile en apk selv, men den melder fejl. Har sendt dig en pm.


Redigeret af JordanDK - 08-Oktober-2017 kl. 16:37
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 19:08
Android TV version 8.0 introducere en helt ny brugerflade, hvor hovedskærmen kommer til at bestå af "kanaler", en til hver tjeneste. Der vil stadig være adgang til Live Channels app'en, men der kan gøres mere ude på hjemmesiden. Så der sker noget på selve brugerfladeniveau, som bringer Android TV nærmere dit ønske.

YouSee vil integrere med disse hovedskærmskanaler samt 'Watch Next', men har fravalgt Live Channels app'en.
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 09:25
For et par år siden har jeg benyttet mig af et Hauppauge WinTV CI/USB common iterface sammen med Elgato på mac. Det har fungeret super. Du skal ikke spekulere over at specifikationerne på kassen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu