recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Walking Dead sæson 7 på DR3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Walking Dead sæson 7 på DR3?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 01:55
Oprindeligt skrevet af steffenmand steffenmand skrev:

De sidste sæsoner har handlet mere om hvordan forskellige samfund eksisterer og hvordan de clasher - zombierne spiller en meget lille rolle her


Præcis. Som andre har sagt: Personlig smag og præferencer er forskellige.

Kæresten var helt vild med serien i starten. Hun var også ved at dø af skræk over zombierne. Jeg syntes til gengæld bare zombier er et åndsvagt og ikke videre skræmmende koncept og egentlig bare var en idiotisk præmis som baggrund for den end-of-the-world-survival-story jeg nyder ved serien. (men det kunne lige så vel have været en virus der havde slået >99% af jordens befolkning ihjel for good for min skyld)

En magtfuld dæmon kan man da til sammenligning forstå hvorfor man kan have grund til at være bange for, men komplet hjernelamme slow-motion zombier har sku da mere grund til at være bange for mig end jeg har grund til at være bange for dem.

Så jeg syntes egentligt bare serien er blevet bedre med tiden som nye perspektiver er kommet i fokus, mens kæresten omvendt syntes at den er blevet dårligere. Jeg elsker at hade den uetiske gangster-kryb udbytter Negan af et godt hjerte og får nærmest jern på i forhold til forventningen om engang at skulle se ham smage af hans egen Lucille i retfærdighedens og karmaens ophøjede navn. Så sæson 7 har egentligt bare formået at engagere mig mere end nogen sæson hidtil har formået, mens slutningen på sæson 6 imho har udgjort seriens peak ind til videre.


Redigeret af TBC1 - 20-Marts-2017 kl. 01:56
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 04:30
Hvis man accepterer præmissen om at der findes zombie, er der umiddelbart et par ting der undrer mig.

Bl. a. virker det underligt, at de vakler rundt; de har åbenlyst ikke mange kræfter, og er i fare for at miste balancen hver øjeblik. Man kan uden problemer flå en arm af, men hvis de først får fat i én er de voldsomt stærke og det viser sig svært at vriste sig løs.

Det virker også som om fysikkens love er ophævet når man er zombie. Der er vel ingen blodcirkulation og blod burde ende i benene, men når hovedet kappes af, sprøjter blodet alligevel.

Jeg mindes ikke hvilken sæson jeg mistede interessen for serien. Jeg mindes dog at jeg blev træt af et for åbenlyst brug af "genbrugs zombie": Det var den gang de havde indlogeret sig i et fængsel. Hegnet rundt om faldt sammen og de rendte alle ud for at forsvare det. Rick slog en zombie ihjelt - fortsatte rundt om et hjørne og slog samme zombie ihjel igen. Samme mand, med det samme tøj på.

Redigeret af kaizer - 20-Marts-2017 kl. 04:31
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 10:59
Jeg ser det på VUDU, hvor jeg har købt serien. Det kræver dog en VPN løsning, da det er en amerikansk tjeneste
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu