recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: TVserie -Der Kommer En Dag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: TVserie -Der Kommer En Dag

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: TVserie -Der Kommer En Dag
    Sendt: 20-Marts-2017 kl. 10:41
TV serien sluttede iaftes. Og min ven, der så den på TV Play, gik glip af sidste afsnit, da lårtet gik ned

Er der en der har optaget serien og kan lave en dvd?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

TV serien sluttede iaftes. Og min ven, der så den på TV Play, gik glip af sidste afsnit, da lårtet gik ned

Er der en der har optaget serien og kan lave en dvd?
Det er vist i det kulsorte gråzone område mht rettigheder. Big smile

Film udgave DVD og BD kan erhverves for en 50,- på lovlig vis:

Mvh. JørgenT
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 12:02
De 3 afsnit er også på TV2 PLAYSmile

Redigeret af Potter - 20-Marts-2017 kl. 12:05
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 13:34
Min ven er i dialog med TV2. Han håber de gir adgang til serien på OnDemand, når de fejler med deres Streaming Site.

Filmen kan købes, men det kan serien ikke. Og det er den er interessant.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:


De 3 afsnit er også på TV2 PLAYSmile


Ja fuldpakken! Ikke til de 39kr/md
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 14:22
Jeg tror ikke der er forskel på serie og film. Hvert afsnit var ca. 40min, og filmen er 119min
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg tror ikke der er forskel på serie og film. Hvert afsnit var ca. 40min, og filmen er 119min

Serien er på 3 afsnit a 55 min. Filmen er på 119 min. Så jo, der er en hel del mere med i serien.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg tror ikke der er forskel på serie og film. Hvert afsnit var ca. 40min, og filmen er 119min

Serien er på 3 afsnit a 55 min. Filmen er på 119 min. Så jo, der er en hel del mere med i serien.
Jeg har lige tjekket på tv2 play, og hvert afsnit er på 42,42 og 45. Så det er ikke så meget mere. Og når du så fjerner alle introer, så passer den nok meget godt med filmen.


Redigeret af Flemming Larsen - 20-Marts-2017 kl. 17:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 15:51
Der skulle være forskel på filmen og mini serien:

Spillefilmversionen, der havde premiere i april sidste år, blev set af 244.000, i biograferne, hvor den var den fjerdebedst sælgende danske film.

Tv-miniserien, der består af tre dele på 55 minutter, har endnu mere at byde på ifølge TV 2s fiktionschef, Katrine Vogelsang:

"'Der kommer en dag' er en kæmpestor film om et uafviseligt vigtigt emne, som vi er glade for og stolte over at kunne præsentere som miniserie. Handlingen er skrevet i tre kapitler, og vi så meget hurtigt potentialet i at fortælle historien i tre afsnit, hvor vi endnu bedre kan sætte handlingen ind i den tid, den foregår i."

"Der kommer en dag" som miniserie er produceret af Zentropa med støtte fra blandt andet TV 2, Det Danske Filminstitut og FilmFyn.

Miniserien kan ses på TV 2 fra søndag den 5. marts kl. 20:00 og de følgende to søndage.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg tror ikke der er forskel på serie og film. Hvert afsnit var ca. 40min, og filmen er 119min

Serien er på 3 afsnit a 55 min. Filmen er på 119 min. Så jo, der er en hel del mere med i serien.

Jeg har lige tjekket på tv2 play, og afsnitene er på 42,42 og 45. Så det er ikke så meget mere. Og når du så fjerner alle introer, så passer den nok meget godt med filmen.

Serien indeholder flere scener og har derfor længere spilletid end biograffilmen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg tror ikke der er forskel på serie og film. Hvert afsnit var ca. 40min, og filmen er 119min

Serien er på 3 afsnit a 55 min. Filmen er på 119 min. Så jo, der er en hel del mere med i serien.

Jeg har lige tjekket på tv2 play, og afsnitene er på 42,42 og 45. Så det er ikke så meget mere. Og når du så fjerner alle introer, så passer den nok meget godt med filmen.

Serien indeholder flere scener og har derfor længere spilletid end biograffilmen.
Muligt. Men det længste afsnit er på 45 minutter. Så der er ikke den store forskel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 18:53
Man kan jo prøve TV2 Play gratis i en måned, så skulle han nok kunne nå at se den.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu