recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue med Waoo Smart Wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue med Waoo Smart Wifi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue med Waoo Smart Wifi
    Sendt: 25-Marts-2017 kl. 08:34
Jeg skulle igår hjælpe min søster med at få etableret trådløst net hos dem.
Inden da havde de blot deres fiberboks som wifiadgang, mens det eneste kablede de havde var Philips Hue hub der sad i fiberboksen.

Jeg har gjort efter manualen og sat den første smart wifi-enhed til fiberboksen. Den næste er sat op på deres første sal og det virker også som det skal. De har fin dækning i hele huset nu.

Problemet er når så deres hueboks skal tilsluttes via kabel. Den er sat i den første boks (som er ved fiberboksen), men den kommer ikke på nettet.
Jeg har givet fiberboks/Smartbox/Hue et reset, men det er som om hue´en slet ikke får en ip.

På den anden smartboks på førstesalen har jeg tilsluttet en netværksharddisk og den har fin forbindelse til nettet.
Min første tanke var at man slet ikke kunne tilslutte noget kablet på den smartwifi-enhed, men det ville ikke give mening heller ift switch osv.

Nogen der har et godt råd her, så de igen kan få hue belysningen i brug?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2017 kl. 08:56
Ingen bud?
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2017 kl. 14:00
får den hue en ip? og er det i samme range som de andre enheder?
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu