recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er denne bedste mulighed til prisen (16000-ish)??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er denne bedste mulighed til prisen (16000-ish)??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
millfarm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millfarm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er denne bedste mulighed til prisen (16000-ish)??
    Sendt: 27-Marts-2017 kl. 08:47
Der er jo mange delte meninger om valget af projektor.
Jeg leder efter noget, der også virker i dagslys og som er så støjsvagt, som det er muligt.
Indtil videre er valget faldet på denne:

SONY VPL-HW45ES projektor til 16.499,-
http://www.av-connection.dk/?PGr=8947

Er der et eller flere alternativer, jeg bør overveje.

Planen er at placeret den 4,75m fra et 120" lærred.

På forhånd tak!

Mads
--

Millfarm
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af millfarm millfarm skrev:

Der er jo mange delte meninger om valget af projektor.
Jeg leder efter noget, der også virker i dagslys og som er så støjsvagt, som det er muligt.
Indtil videre er valget faldet på denne:

SONY VPL-HW45ES projektor til 16.499,-
http://www.av-connection.dk/?PGr=8947

Er der et eller flere alternativer, jeg bør overveje.

Planen er at placeret den 4,75m fra et 120" lærred.

På forhånd tak!

Mads

Dagslys bliver nok problematisk, skal du have flere lumen er du nok nødt til at kigge på de nyeste fra Epson
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 19:59
Jeg benytter Sony 40ES og vi ser en del serier med almindeligt stuebelysning. Både om dagen og aftenen, hvor der er masser af lamper tændt.

Jeg er til stadighed overrasket hvor godt billedet, uden at der er helt mørkelagt.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 09:29
Jeg har den og elsker den. Kan sagtens se tv med alt lyset tændt og efter jeg har malet væggen en anelse grå, kan jeg osse se film/serier med let belysning og stadig bevare det sorte i billedet.

Jeg synes jeg har støvsuget markedet og der findes ikke noget bedre end denne til prisen.. Næste skridt i min bog ville være JVC X5000 / X5500, men det er så dobbelt pris.

Det eneste jeg savner ved den fra min gamle BenQ W1070 er det der DLP pop i billedet. Det er svært at forklare, men der er bare noget ved et DLP projektor billed. Men det ser desværre ikke ud til der kommer en DLP projektor der bare til nærmelsvis kommer i nærheden af Sony'en i den nærmeste fremtid.

Der er altid et kompromis, men som tingene er nu er det her efter min mening den bedste til prisen. Den er nærmest lydløs og har et super sort niveau, især med en grå væg ( mange klasser over W1070)
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
millfarm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millfarm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 13:14
Tak cgmand, det lyder sgu godt. Jeg har også mere eller mindre låst mig fast på denne. Glæder mig til at prøve den..
--

Millfarm
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 13:19
Fyi, så har jeg haft både HW40 og HW45. Og de giver nogenlunde det samme billed, men reality creation delen er langt bedre på HW45. Det ser altid godt ud ! 
På HW40 sad jeg tit og justerede på det fra den ene film til den anden, da det i nogle situationer kom til at se for kunstigt ud og andre var det ikke nok.. Det har de fået løst må man sige
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
millfarm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millfarm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 13:33
perfekt, tak!
--

Millfarm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu