recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA
    Sendt: 30-Marts-2017 kl. 19:58
Hej folkens!

Mon der skulle være nogen her i forummet, som har købt møbler hos:

http://www.hifimoebler.dk/

Jeg er ret hooked på, at skulle have fat i et møbel hos dem..
...desværre er der ingen butik/ udstilling (i hvert fald ikke så vidt jeg har kunnet finde ud af) - så jeg mangler noget "hands on" - så jeg kan få en fornemmelse af kvalitet, hylder, låger, ben - ja "the works".

Har kigget lidt på Mistral, men er ikke videre begejstret for deres bud på et HIFI møbel..

Er der nogen her i forummet, som har købt hos http://www.hifimoebler.dk/?
...og kunne der eventuelt være mulighed for at se et møbel ude i virkeligheden? :-)

Bor i Østjylland (20 km fra Aarhus, Skanderborg og Silkeborg)





Redigeret af steyr - 30-Marts-2017 kl. 21:38
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 20:56
Jeg har derfra. Faktisk mit nr 2, solgte det første da jeg skulle have et med mere plads efter 1,5år. Skulle have en større center højtaler i. Er super tilfreds med det
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvorfor kan så mange bare ikke lave aktive links?? Fatter det ikke.....


Fixed...


Redigeret af steyr - 30-Marts-2017 kl. 21:43
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 06:25
Hvis du søger på Flatpanels hjemmeside dukker der nogle tilfredse ejere op og jeg har også selv tænkt mig at handle der, da priserne virke ok.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Hvis du søger på Flatpanels hjemmeside dukker der nogle tilfredse ejere op og jeg har også selv tænkt mig at handle der, da priserne virke ok.


Hej Steen!

Tak for tippet! Det vil jeg undersøge nærmere - måske oprette mig på forummet, og kaste spørgsmålet i grams derovre ;)


Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 11:41
Har også et tv-møbel derfra, yderst tilfreds...
_____

/Erik
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 12:40
Tak for info Erik!
God weekend, når du kommer så langt!
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvorfor kan så mange bare ikke lave aktive links?? Fatter det ikke.....
Hvorfor kan så mange ikke bare bruge en browser extension som Linkify?? Fatter det ikke.....
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 21:10
Mit møbel er der fra, købte det for 2 år siden. Og er yderst tilfreds, der er/var ikke andre som kunne lave møbler i den dybde (+50cm)

Valgte mat sort, det står stadig fint/flot.

Jeg ville uden tvivl handle der igen når det er nødvendigt.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 21:35
Kiggede lige hurtigt på deres side men synes ikke jeg kunne finde beslag til at fæstne deres møbler på væggen.  
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2017 kl. 08:43
Har selv deres møbel og det fæstnes ligesom et køkkenskab, med en træskinne med en 45grader vinkel som monteres på væggen og der sidder et modsat på skabet. Selve skabene er ligesom køkkenskabe moduler, spånplade med laminat. Toppladen er så i det materiale du vælger. 

Jeg er selv yderst tilfreds med mit og selvom det kun hænger på væggen og går 55cm ud, så sidder det dælme godt fast, bare giv det nogle seriøse skruer i en bærende væg, så falder det ingen steder.


Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2017 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Kiggede lige hurtigt på deres side men synes ikke jeg kunne finde beslag til at fæstne deres møbler på væggen.  


De følger med, eller kan tilkøbes kan ikke huske, men der er vinkel beslag med.

Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Har selv deres møbel og det fæstnes ligesom et køkkenskab, med en træskinne med en 45grader vinkel som monteres på væggen og der sidder et modsat på skabet. Selve skabene er ligesom køkkenskabe moduler, spånplade med laminat. Toppladen er så i det materiale du vælger.

Jeg er selv yderst tilfreds med mit og selvom det kun hænger på væggen og går 55cm ud, så sidder det dælme godt fast, bare giv det nogle seriøse skruer i en bærende væg, så falder det ingen steder.




Denne skinne er kun til at hænge det op på væggen så du kan gøre det ordenlig fast med vinkel beslag.
Har 4 vinkel beslag i mit med karmskruer i væggen. Beslagene fulgte med eller som tilkøb, husker ikke. Men det hænger der hvertfald. Ville aldrig benyt det kun med træskinne.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu