recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Mit møbel er der fra, købte det for 2 år siden. Og er yderst tilfreds, der er/var ikke andre som kunne lave møbler i den dybde (+50cm)

Valgte mat sort, det står stadig fint/flot.

Jeg ville uden tvivl handle der igen når det er nødvendigt.


Tak for vidensdeling Osbech!
Godt at høre!

Altså det ser jo fint ud på Trustpilot... ...men der er vel næsten ikke noget mindre "trustworthy" end Trustpilot..

Og så er det altid et plus, at høre fra dem som har haft "nallerne" i produktet!
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 17:47
Bliver det hængt op på væggen?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 20:20
Tænkte om du så kunne tage et billede af de vægbeslag der følger med.
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 21:40
Endte også med at købe hos HIFI Møbler :-)

Uanset hvad man vælger, så er møblet altid forberedt for ophæng på væg.
Ophænget er som Hbar beskriver.
Derudover kan man bruge de vinkelbeslag som allerede sidder inde i møblet (der er ledige huller til samme formål) - og herigennem skrue passende skruer ind i væggen - så skal det nok blive siddende!

Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Har selv deres møbel og det fæstnes ligesom et køkkenskab, med en træskinne med en 45grader vinkel som monteres på væggen og der sidder et modsat på skabet. Selve skabene er ligesom køkkenskabe moduler, spånplade med laminat. Toppladen er så i det materiale du vælger. 

Jeg er selv yderst tilfreds med mit og selvom det kun hænger på væggen og går 55cm ud, så sidder det dælme godt fast, bare giv det nogle seriøse skruer i en bærende væg, så falder det ingen steder.


Se et billede af beslaget her - og her




Redigeret af steyr - 20-Juni-2017 kl. 21:53
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu