recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke overvågningskameraer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke overvågningskameraer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NielsH9000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Marts-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsH9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke overvågningskameraer?
    Sendt: 01-April-2017 kl. 15:16
Jeg søger nogle nemme og simple overvågningskameraer som bare virker uden for meget bøvl. Jeg har behov for to kameraer indenfor og to udenfor.

Jeg synes Arlo Pro virker som et rigtig godt bud. Tror I jeg vil blive glade for dem, eller ville det være bedre at sætte fx UniFi Video Camera G3 op?

Arlo Pro er klart nemmest at sætte op, og det er nemt at teste hvor de skal sidde henne. Jeg ved dog ikke om jeg på sigt bliver træt af at skifte batterier, og den noget dårligere billedekvalitet end fx UniFi Video Camera G3.
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaVa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 16:04
Jeg har selv 2 stk. Arlo og 2 stk. Arlo Pro. Jeg er meget tilfreds med dem begge. Dog er PRO udgaven noget bedre, da sensor reagerer hurtigere (ved bevægelse), samt der er "indbygget" batteri, som lades op via USB. Det er dog muligt med PRO modellen, at pille batteriet helt ud og så montere "fast" strøm. 

PRO holder strøm meget lang tid, selvfølgelig afhængigt af, hvor ofte de bliver aktiveret og hvor længe de skal optage, når det sker. Jeg er fint tilfreds med kvalitet af både billede og lyd. Har intet problem med at se, hvad eller hvem der er på optagelserne.


Redigeret af MaVa - 06-April-2017 kl. 16:05
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 19:45
Hvordan virker Arlo Pro bevægelsessensoren i forhold til den ældre Arlo ved bevægelse direkte mod kameraet?
Apple & Sonos entusiast
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 19:59
Hvis ikke det haster med at indkøbe kan du vente på at Steen fra Nørd'o'teket (ham der har lavet router anmeldelser det er vist her på recordere) får testet overvågning.
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér MaVa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2017 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Hvordan virker Arlo Pro bevægelsessensoren i forhold til den ældre Arlo ved bevægelse direkte mod kameraet?

De er meget bedre en den almindelige version af ARLO. De begynder optagelse næsten med det samme, som objektet kommer inden for rækkevidde. Man kan også få kameraet til at reagere på lyd, hvilket også er ganske smart, hvis man f.eks har en hund gående hjemme, som man ikke ønsker skal aktivere kameraet hele tiden. Men begynder den at gø, så starter optagelserne.


Redigeret af MaVa - 07-April-2017 kl. 09:33
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2017 kl. 11:07
Jeg kan ikke andet end anbefale Y-Cam.

De er nemme at sætte op, kan køre trådløst. Kabel er også muligt. Samtidig er der mulighed for POE så man ikke behøver mere end 1 kabel til dem hvis man vil køre kameret kablet.

Det fede er  så også at den optager i skyen så du skal ikke have harddiske stående og snurre. Og man får en uge gratis. Så når ugen er slut sletter den selv den sidste dag i ugen.

Har sat et HD pro og et almindeligt HD kamera op i mine sviger forældres butik. Og de er ikke synderlig IT mindet. Men appen som man kan bruge til har de nemt fundet ud af.

Men spørg løs hvis du har nogle spørgsmål til det. :)
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2017 kl. 14:44
Jeg kan anbefale Arlo Q som fødes fra 230 V. Jeg kiggede også på de batteri drevne Arlo kameraer, men kunne helt sikkert ikke forliges med at skifte batteri. Det bliver ALT for dyrt.

Køb Arlo Q. Super kvalitet, men kræver selvfølgelig 230V tilslutning.
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 11:17
Mine Arlo kameraer kører ca. 4 måneder på 4 stk. CR123 batterier og jeg synes absolut det er en pris jeg er villig til at betale for at undgå tilslutning til fast strøm. 

Men de nye Arlo Pro er med genopladelige batterier, så der skal man ikke ud og købe batterier.


Apple & Sonos entusiast
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af MaVa MaVa skrev:

Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Hvordan virker Arlo Pro bevægelsessensoren i forhold til den ældre Arlo ved bevægelse direkte mod kameraet?

De er meget bedre en den almindelige version af ARLO. De begynder optagelse næsten med det samme, som objektet kommer inden for rækkevidde. Man kan også få kameraet til at reagere på lyd, hvilket også er ganske smart, hvis man f.eks har en hund gående hjemme, som man ikke ønsker skal aktivere kameraet hele tiden. Men begynder den at gø, så starter optagelserne.

Tak. Synes de er en del dyrere end de almindelige Arlo kameraer. Hvad gav du for dem og hvor henne? Mon de falder i pris hen af vejen?
Apple & Sonos entusiast
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaVa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 08:06
Jeg købte mine her http://www.euronics.dk/

Mener det var ca. 4.400 kr. jeg kom af med. Det er en dyr løsning, men jeg har valgt denne pga. fleksibiliteten. Hvis jeg ønsker at overvåge anden del af huset, så tager det 30 sekunder at flytte et kamera.

På amazon.uk er de almindelige faktisk faldet en del.


Redigeret af MaVa - 10-April-2017 kl. 08:06
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 10:05
Tak. Så vidt jeg husker hac jeg 2.500 for mit 2 kamera Arlo sæt, så de nye kameraer er væsentligt dyrere. Så jeg afventer situationen lidt og håber de falder en del i pris i løbet af det næste års tid.

Arlo kan ikke købes på hverken amazon.de eller amazon.co.uk. På produksiden står der at de ikke sender til Danmark.
Apple & Sonos entusiast
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu