recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd søges til køb af brugt projektor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode råd søges til køb af brugt projektor.

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 16:47
jeg kan ihvertfald anbefalde Sonyen. den har et godt billede. Korrekte farver. korrekt gamma. og go driftsikkerhed. Og så er den meget støjsvag
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 16:48
Altså, nu blev der jo foreslået et par projektorer, før der gik pis-på-JVC i den...
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 20:36
Generelt er køb af brugte digitalprojektore svært da ingen af dem er bygget til at holde meget mere en 3-5 år, SONY har fået drøje hug for deres kontrast degradering,  som har stået på i mange år nu, Og JVC har haft deres uheldige model serier.. Selvfølgelig kan man være heldig og få megen glæde af en brugt projektor, modsat kan man også være uheldig at smide penge ud af vinduet.. ligemeget hvad så skal man ikke bruge penge man ikke har råd til at smide i skraldespanden til at købe projektor for.

Jeg har en gl Benq DLP jeg købte fra ny for mange år siden, den har kørt 1400timer, den har jeg haft adskildt og repareret blæser og renset, min JVC har her efter ca 1400 timer spist 2 lamper og til tider vil den ikke slukke, men hva det var også kun en 50000kr projektor fra ny, og 40kr i timen for en projektor er da ikke så galt, når den så kun skal varme op 1 time inden kalibreringen er nogenlunde på plads.. Så det koster nok ca 100-120kr i afskrivning pr film hvis man ikke medregner alle de timer den har kørt i forbindelse med kalibrering. 
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu