recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd søges til køb af brugt projektor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode råd søges til køb af brugt projektor.

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Blokkebak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2016
Sted: Udsholt
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blokkebak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd søges til køb af brugt projektor.
    Sendt: 02-April-2017 kl. 16:26
Hej alle.
Søger et godt råd til køb af en brugt projektor da det er det første jeg skal have og intet forstand har på dette område endnu.
Jeg har set på en masse brugte på DBA og andre steder og aner ikke hvad jeg skal vælge.
Jeg har et budget på ca 5-6000 til projekter køb , der fortrinsvis skal bruges til at se film på.
Jeg håber i kan hjælpe med at vælge en god projektor til pengene.

Det er disse jeg har kigget på...










På forhånd tak for jeres input.




Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 17:32
Du SKAL købe den der Cineversum. Inklusive scaleren er det som fundet på gaden!
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 18:42
Der er også en JVC hd750 til salg her på siden til 4500kr. Det er også en rigtig go projektor
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 10:48
Ja, HD750 er også en fed projektor, og til den pris... Damn
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 11:10
Jeg havde en JVC HD550, der udviklede pink stripe (en lyserød stribe i højre side af billedet)
Nu ved jeg ikke, om problemet også omfatter HD750
Hvis det er muligt, skal du bede om at se dens billede inden køb
Hvis den ikke har problemet er det en fantastisk projektor, især til den pris
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 11:50
Al forbrugerelektronik kan jo gå i stykker Det betyder jo ikke, at alle andre skal holde sig fra mærker du tilfældigvis har haft problemer med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:20
Det er da det helt rigtige at oplyse om en defekt ved et bestemt mærke. Folk er da ikke dumme, og kan sagtens regne ud det er en enkeltstående fejl, ind til det modsatte er bevist.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:24
Pink stripe var en generel fejl
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Pink stripe var en generel fejl

Go oplysning!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Pink stripe var en generel fejl


Baseret på?

Jeg har aldrig set det.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er da det helt rigtige at oplyse om en defekt ved et bestemt mærke. Folk er da ikke dumme ...


Det siger du, men jeg har flere gange set folk blive skræmt væk fra et bestemt produkt, fordi én bestemt, meget vokal bruger har skrevet at der var noget galt med netop hans eksemplar, men altså kun hans, mens 117 andre brugere aldrig har haft problemer.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er da det helt rigtige at oplyse om en defekt ved et bestemt mærke. Folk er da ikke dumme ...


Det siger du, men jeg har flere gange set folk blive skræmt væk fra et bestemt produkt, fordi én bestemt, meget vokal bruger har skrevet at der var noget galt med netop hans eksemplar, men altså kun hans, mens 117 andre brugere aldrig har haft problemer.

Har du virkelig? Hvis jeg læser om sådan en fejl, kigger jeg videre på Nettet for at se om der er andre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu