recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV og udfordring med Plex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV og udfordring med Plex

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV og udfordring med Plex
    Sendt: 04-April-2017 kl. 18:38
Jeg har lige skiftet mit Samsung TV ud med et LG B6V som er et fantastisk tv, men jeg har desværre nogle udfordringer med Plex klienten på WebOS.

På mit Samsung TV så fungerede subtitles etc. uden problemer, hvor LG desværre vil transcode alt ligeså snart der kommer undertekster på og det kan min Synology Plex server ikke rigtig håndtere.
Jeg har læst noget om at sådan er klienten bare.

Jeg er super glad for Plex og har ikke ønske om at skifte til en anden afspiller så spørgsmålet her er udelukkende om Plex klienten på andre devices som fx Nvidia Shield kan håndtere subtitles eller??

På forhånd tak



.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 19:45
shield kan godt. men det kan også fungere som plexserver, der transcoder uden at svede
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 22:38
Tak jeg synes blot at der på Plex forum er nogle gamle poster om at Plex klienten transcoder videoer med eksterne srt filer, men det er ikke tilfældet mere?


Tak
.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 08:29
Ikke med shield tv. Det tager også PGS subs. Men hvis du vil e det over appen på dit tv, så er shield en billig PMS som også transcoder, i hvert fald op til 3 streams har jeg testet.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 09:10
Okay tak. Det generer mig ikke at se via shield tv fremfor appen på tv'et (den fungerer ikke ret godt i forhold til samsung udgaven) så det kan kun blive bedre :-)
 
Nu skal jeg så bare finde en billig shield tv og må nok hellere gå efter 500gb udgaven for at være på den sikre side :-)
.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 09:47
Her er muligvis noget
Ved dog ikke om det er solgt,og det er kun 16 GB.
http://forum.recordere.dk/s-nvidia-shield-tv-ny-model_topic150925.html
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 13:49
Tak men jeg samler en 500GB op hos den lokale pusher om en times tid :-)
.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Tak men jeg samler en 500GB op hos den lokale pusher om en times tid :-)


Hej
Kan den ikke kun købes hos Elgiganten og hos Komplett .
Mvh.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Tak jeg synes blot at der på Plex forum er nogle gamle poster om at Plex klienten transcoder videoer med eksterne srt filer, men det er ikke tilfældet mere?


Tak


Jo men de har begge pick-up locations i Ørestad hvir jeg bor :)
.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu