recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uquibiti AP-AC lite problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uquibiti AP-AC lite problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Uquibiti AP-AC lite problem
    Sendt: 06-April-2017 kl. 14:27
AP-AC lite..
I går da jeg kom hjem, så bemærkede jeg at LED var tændt i min AP. Mærkeligt, for jeg har sat den OFF. 
Jeg loggede ind på controlleren (cloud key) og så at den var gået i "Provisioning loop", årsag endnu ukendt.

Efter lidt googlen rundt fandt jeg ud af, at flere har dette problem, og nogle med ret fatal udgang desværre, (defekt AP). Jeg prøvede dog det som de fleste foreslog, genstartede controlleren (cloud key). Og dette fik også min AP tilbage til 'connected' status. 
Derefter bemærkede jeg, at der var firmware opdatering, til både min USG3 og min AP. Jeg opdaterede begge. Og troede sådan set alting var godt, indtil jeg så at min AP stadigvæk havde LED tændt. 
Under general settings for AP, der står LED til OFF.
HMPRF!!

Nå, jeg prøvede at sætte den ON og derefter OFF. Men lige så snart jeg vil gemme indstillingen, så får jeg en fejl, (error saving general settings). Det pudsige er, at det er kun general settings jeg ikke kan gemme. Alle andre indstillinger kan jeg ændre og gemme..
Hvad faen sker der lige????
Jeg skrev et indlæg om det på Ubiquiti´s forum, men afventer stadigvæk svar. 

En mindre ændring.
I morges var LED slukket i APén.. Jeg nåede ikke at tjekke controlleren.. Men hvad hulen er det lige der sker? Nogen der har et bud her?



Redigeret af Kandersen - 06-April-2017 kl. 14:44
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

AP-AC lite..
I går da jeg kom hjem, så bemærkede jeg at LED var tændt i min AP. Mærkeligt, for jeg har sat den OFF. 
Jeg loggede ind på controlleren (cloud key) og så at den var gået i "commision loop", årsag endnu ukendt.

Efter lidt googlen rundt fandt jeg ud af, at flere har dette problem, og nogle med ret fatal udgang desværre, (defekt AP). Jeg prøvede dog det som de fleste foreslog, genstartede controlleren (cloud key). Og dette fik også min AP tilbage til 'connected' status. 
Derefter bemærkede jeg, at der var firmware opdatering, til både min USG3 og min AP. Jeg opdaterede begge. Og troede sådan set alting var godt, indtil jeg så at min AP stadigvæk havde LED tændt. 
Under general settings for AP, der står LED til OFF.
HMPRF!!

Nå, jeg prøvede at sætte den ON og derefter OFF. Men lige så snart jeg vil gemme indstillingen, så får jeg en fejl, (error saving general settings). Det pudsige er, at det er kun general settings jeg ikke kan gemme. Alle andre indstillinger kan jeg ændre og gemme..
Hvad faen sker der lige????
Jeg skrev et indlæg om det på Ubiquiti´s forum, men afventer stadigvæk svar. 

En mindre ændring.
I morges var LED slukket i APén.. Jeg nåede ikke at tjekke controlleren.. Men hvad hulen er det lige der sker? Nogen der har et bud her?


Har du også opdateret din cloud key. Der kom en ny firmware i sidste uge ?


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Har du også opdateret din cloud key. Der kom en ny firmware i sidste uge ?



Yep. Og tjekkede igen i går, at der ikke var kommet en nyere imellemtiden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu