recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C box der kan håndtere YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C box der kan håndtere YouSee

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 22:25

De direkte kunder har den til den pris, og rigtig mange får levering via en forening som har en aftale om prisen, så det er et skøn, men et rimeligt et vil jeg mene.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 22:30
Trådstarter skal give 99kr/md, så det er udfordringen. Så er det egentlig ligegyldigt hvad dig og foreninger får den til.

Redigeret af Kampus - 08-April-2017 kl. 22:36
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har kigget mig rundt efter en ny DVB-C box til YouSee kabel TV. Jeg ved at YouSee har en selv, men det der med leje af en box er ikke lige mig.
Kan det være rigtigt, at man ikke kan finde en rigtig god box med minimum 2 tunere og en fornuftig stor harddisk?Jeg synes ikke at jeg kan finde en brugbar box. Kan andre hjælpe? Big smile 


Hvorfor kigger du ikke på det tyske marked. Her vrimler det med DVB-C bokse, som alle kan bruges til bl.a. Yousee.

Flemming
Lyder som en god ide, kan du give mig et par hints?Smile
 
 
Gå til www.idealo.de >kategorien>TV, video, DVD>Sat-receiver>kabel (DVB-C) og brug filteret i venstre side til at vælge de egenskaber du ønsker.
 
Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har kigget mig rundt efter en ny DVB-C box til YouSee kabel TV. Jeg ved at YouSee har en selv, men det der med leje af en box er ikke lige mig.
Kan det være rigtigt, at man ikke kan finde en rigtig god box med minimum 2 tunere og en fornuftig stor harddisk?Jeg synes ikke at jeg kan finde en brugbar box. Kan andre hjælpe? Big smile 


Hvorfor kigger du ikke på det tyske marked. Her vrimler det med DVB-C bokse, som alle kan bruges til bl.a. Yousee.

Flemming
Lyder som en god ide, kan du give mig et par hints?Smile
 
 
Gå til www.idealo.de >kategorien>TV, video, DVD>Sat-receiver>kabel (DVB-C) og brug filteret i venstre side til at vælge de egenskaber du ønsker.
 
Flemming 
Mange tak, det kan du tro jeg vil gøreSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg får slet ikke de avancerede indstillinger frem mere. Har også prøvet en factory reset men nejConfused
Har du prøvet dette forslag:
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Menu-indstillinger-netværk.

Mvh. JørgenT
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg får slet ikke de avancerede indstillinger frem mere. Har også prøvet en factory reset men nejConfused
Har du prøvet dette forslag:
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Menu-indstillinger-netværk.

Mvh. JørgenT
Ja, det korte og det lange er vel egentlig, at efter at jeg lavede factory reset, så henter den ikke de efterfølgende F/W opdateringer. Boksen er stendødConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja, det korte og det lange er vel egentlig, at efter at jeg lavede factory reset, så henter den ikke de efterfølgende F/W opdateringer. Boksen er stendødConfused
Hm... 
Er det specifikt for din boks, synes ikke jeg har læst om andre med så alvorligt problem?

Har du haft kontakt til yousee support som foreslået her, ved opdaterings problemer:

Mvh. JørgenT
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja, det korte og det lange er vel egentlig, at efter at jeg lavede factory reset, så henter den ikke de efterfølgende F/W opdateringer. Boksen er stendødConfused
Hm... 
Er det specifikt for din boks, synes ikke jeg har læst om andre med så alvorligt problem?

Har du haft kontakt til yousee support som foreslået her, ved opdaterings problemer:

Mvh. JørgenT
Boksen er stendød Jørgen, jeg kan ikke komme i forbindelse med den.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Boksen er stendød Jørgen, jeg kan ikke komme i forbindelse med den.
OK.
Jeg forstod det som at den kunne tændes, men menu mangler punkter, og ikke kunne indlæse kanaler mere. 

Mvh. JørgenT
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Boksen er stendød Jørgen, jeg kan ikke komme i forbindelse med den.
OK.
Jeg forstod det som at den kunne tændes, men menu mangler punkter, og ikke kunne indlæse kanaler mere. 

Mvh. JørgenT
Tændes kan den, men så er det slut. Surt for jeg var faktisk glad for den, men nu står den nye Humax på pladsen - indtil videreSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 15:29
Ellers køb en Miraclebox fra http://www.miraclebox.se/
de fås med 2 dvb-c tunere, og du kan selv sætte en harddisk i.
de koster 2000-3000 Kr. men så har man også en box i mange år frem i tiden.
//Guldhammer
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Ellers køb en Miraclebox fra http://www.miraclebox.se/
de fås med 2 dvb-c tunere, og du kan selv sætte en harddisk i.
de koster 2000-3000 Kr. men så har man også en box i mange år frem i tiden.
 
Netop Miraclebox ville jeg nok fravælge, da der har været store problemer med deres software. I stedet ville jeg kigge nærmere på Gigablue, AX Quadbox eller VU+
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu