recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Anywhere problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV Anywhere problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV Anywhere problem
    Sendt: 09-April-2017 kl. 03:56
Jeg kan ikke se optagede programmer fra min Panasonic DMR-BCT950 på Panasonic Media Center app til Android. Jeg får en error RE000070, hvad end det betyder.
Jeg har åbnet for UPnP på min router og gjort alle de ting som Panasonic foreslår (åbne porte, rette DNS mv.) men jeg kan stadig ikke se de programmer som jeg har optaget. Jeg kan se Live TV og programmere optagelser.
Recorderen er forbundet med fysisk kabel (ikke trådløs).
Nogen bud på hvad der kan være galt?
Det har ellers tidligere fungeret fint.


--------------------------




Redigeret af Steen F. - 13-Maj-2017 kl. 07:36
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 22:34
Er der virkelig ingen andre der bruger TV Anywhere og som kan fortælle hvordan deres setup er?

Panasonic support er desværre forfærdelig langsom (omkring 3 ugers svartid).
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
madeindenmark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juli-2017
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madeindenmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2017 kl. 19:30
Jeg har også problemer med mit Panasonic TV (58DX780) jeg kan kun set den til at optage men kan ikke se optaget ting eller se noget live igennem appen.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2017 kl. 19:58
Virker nu fint på mit DX900

Touren er lige bleve streamet fra det .

App er ikke særlig hurtig til at forbinde.   

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu