recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: surround receiver til 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: surround receiver til 5.1

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: surround receiver til 5.1
    Sendt: 11-April-2017 kl. 17:55
Hej

Vi havde strømafbrydelse i nat, og vores gode (men vældigt gamle) Pioneer surround-receiver har valgt ikke at fungere ordentligt længere.

Hvis I har en 5.1-surround-receiver stående, som I ikke skal bruge længere, så sig endelig til :-)

Den behøver ikke at være alt for dyr :-)

Hvis den er i nærheden af Randers vil det også være rigtigt fint.


Venlig hilsen

Lars
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 06:34
http://forum.recordere.dk/s-blandet-sanyo-z700-nad-t737-argosub-55-lg_topic150926_post1519931.html#1519931

Her er noget.

Men inden du springer ud i køb, bør du prøve at lave en factory reset.

Jeg ved ikke hvilken reciever du har med jeg fandt dette på nettet.

Factory Reset the System

Unplug all external devices -- like your TV, DVD player and iPod -- before beginning the system reset. Switch the receiver into standby mode by holding down "Band" and then pressing and holding the "Standby/On" button for about two seconds. When you see "Reset?" appear on the display, press either the left or right arrow button or the "Auto Surround/Stream Direct" button until "OK?" is displayed. Confirm by pressing "ALC/Standard Surr." An "OK" message will appear on the display to confirm that the factory reset is underway.
Til top
armchair Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Juli-2014
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armchair Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 09:40
Har en Denon AVR-X4000 stående i original emballage. Har også fakturaen på den. Prisidé 2000,- kr.

Befinder sig i 8620 Kjellerup området.


Til top
jesperms Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2006
Sted: 8643 Ans
Status: Offline
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperms Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 10:39
Hej. Har en gl. Sony str-de315 jeg ikke bruger mere. Den ka du få for 400,-
Bor 8643 Ans.
/Jesper
Til top
BX5 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BX5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 19:14
Super ærgerligt at en strømafbrydelse skal tage livet af en receiver på den måde - det kan ikke bare være en sikring inde i maskineriet der er gået?

Men ellers, som Mufti er så flink at linke til, så har jeg en ganske frisk 7.1 NAD receiver til salg lige pt, og jeg bor kun 10-15 minutters kørsel fra Randers, hvis det var noget :) 
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 06:38
Efter at den har sundet sig lidt, er der kommet lidt liv i den igen. Den kan ikke spille så højt som den plejer, men lyden er ligeså godt, som den har været.
Vi prøver lige at give den et par dage mere, så kan det være, at den retter sig helt (eller dør fuldstændig :-))
NAD'en virker som et godt bud; hvis fruen kan acceptere, at den ikke er helt lille :-)

Tak for hjælpen med forslag og gode råd.

VH

Lars

Til top
Jakob TK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2015
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob TK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 08:47
Armchair, din receiver kunne måske være interessant for mig. Jeg har sendt dig en privat besked.
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 09:25
Godt, at man kan være med til at formidle :-)
Jeg fandt en Denon AVR-2308, der passede til vores aktuelle behov :-)
Til top
jøsse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jøsse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 09:54
Jeg ligger inde med en Onkyo tx 875,hvis det var Noget?
M.v.h
Henrik Jørgensen
FREDERIKSHAVN.
TLF. 30955560
Til top
HHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2017
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 10:13
Denon x4100

Redigeret af HHH - 21-April-2017 kl. 10:14
Til top
kallefrank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Status: Offline
Point: 401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallefrank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 12:58
-


Redigeret af kallefrank - 21-April-2017 kl. 12:59
Til top
kallefrank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Status: Offline
Point: 401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallefrank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af armchair armchair skrev:

Har en Denon AVR-X4000 stående i original emballage. Har også fakturaen på den. Prisidé 2000,- kr.

Befinder sig i 8620 Kjellerup området.


 
Den kunne jeg da godt være interesseret i, hvis vi kan finde en pris.
 
Hvilken farve er den ?
 
Jeg går ud fra den intet fejler, og står som ny
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu