recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtaler vægbeslag (b&w Xt2)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtaler vægbeslag (b&w Xt2)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtaler vægbeslag (b&w Xt2)
    Sendt: 12-April-2017 kl. 21:28
Jeg har sådan 4 stk jeg gerne vil vægmontere, men på en langt enklere måde end dem der er med højtaleren. - de er ganske enkelt grimme:).
Det gamle beslag skrues fast på Xt2 med en 25mm lang bolt, 6m diameter.
Kan man ikke få noget simpelt beslag til det? Jeg forestiller mig selv noget ala et beslag med en størrelse på en mønt, der skrues på højtaleren, som så kan slides ned i et diskret beslag på væggen?
Findes det mon?
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 10:41
Har selv haft sådan et par, monteret m. originale vægbeslag. Synes nu de er meget pæne..
Klasser over de originale skrammel beslag jeg fik med mine Dali mentor menuet.
Husk hvis du vil lave noget selv, at sikre at HT ikke tilter vertikalt som den nok vil gøre i et 
punkt ophæng..

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 16:05
Det er rigtigt, de vil nemt kunne tilte vertikalt, men tænker det må kunne lde sige gøre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu