recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A2 eller Libratone Zipp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A2 eller Libratone Zipp

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det er vildt!

[ url ]link[/ url ]

Skrives uden afstandstegn

Tak :-)

Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 22:09
Jeg har haft begge med på roadtrip, og umiddelbart er jeg mest tilhænger til Libratone selvom jeg selv ejer en A2.

A2 er klart flottest (Libratone er simpelthen for stor) og spiller måske bedst - men Libratone kan spille højere - og i meget længere tid. B&O's angivelse af batteritid er helt i hegnet.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
E-gun Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Nordhavn
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E-gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 12:11
En tredje mulighed er Dali Katch. I mine ører er den bedre end både A2 og Zipp.
Den lovede batteritid holder fint.
E-gun
Samsung UE55H7005, Dali Kubik One, XTZ Sub 8.17, Argon DAB3, Apple TV 4, LG 49UH750V, Dali Zensor A1, Philips BDP2510, Apple TV 3, Logitech Harmony Elite og 950, Dali Katch, Bose QC35

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu