recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - go all tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

go all tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: go all tv
    Sendt: 13-April-2017 kl. 08:10
er 'go all tv' et godt køb ? med sin pege funktion virker den smartere end de mere tunge ip-tv funktioner
jeg kan tilgå gennem apple tv 4. Men den sælges ikke i store mængder, så den er vist ikke populær.

god påske, steen
smedev
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 09:48
Jeg havde en GoAlltv-stick for et par år siden. Jeg var ikke imponeret og solgte den hurtigt igen. Der var underligt nok rigtig mange henvendelser på den fra interessede med bopæl i Malmø...
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af smedev smedev skrev:

er 'go all tv' et godt køb ? med sin pege funktion virker den smartere end de mere tunge ip-tv funktioner
jeg kan tilgå gennem apple tv 4. Men den sælges ikke i store mængder, så den er vist ikke populær.

god påske, steen
den kører jo kun mobil apps. så til tv, er den no go
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 12:45
T-duck:

Hvordan tv no go ?

jeg forstår det sådan, at den plugges i et smarttv med hdmi indgang, og så fortolker de iptv muligheder
som smarttv (samsung) har adgang til.

hilsen steen

smedev
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af smedev smedev skrev:

T-duck:

Hvordan tv no go ?

jeg forstår det sådan, at den plugges i et smarttv med hdmi indgang, og så fortolker de iptv muligheder
som smarttv (samsung) har adgang til.

hilsen steen

for du får ikke HD med mobil apps. Som mange gør med er smart TV, atv4 eller en boks med Android TV
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 17:48
T-duck: hvis jeg er ligeglad med HD, kan vi så gå videre med mit spørgsmål: 

Har nogen drifterfaringer med 'go all tv'. ?

steen
smedev
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2017 kl. 13:20
vedr. go alltv.

Hvor lang tid bruger den til at opdatere eller at hente en app. ?
smedev
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu