recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er deling af streaming konto lovligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er deling af streaming konto lovligt?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 05:36
Jeg kan lige tilføje, at man med Viaplay ikke kan streame samme program mere end én ad gangen. Dvs. man kan ikke streame den samme fodboldkamp simultant to gange. Og heller ikke hvis man er på samme IP adresse.
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 07:18
Jeg deler både Eurosport,  Spotify ( familiekonto) , Netflix uden problemer.  Alle kører fint simultant fra forskellige ip adresser.  Kun Spotify har mulighed for forskellige logins og dermed individuelle playlister.


Redigeret af bingoking - 15-April-2017 kl. 07:20
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Deles sætningen?

Der står "One does not simply double post" med henvisning til Lord of the Rings på det meme, og at det står på to linjer, gør da ingen forskel.


Uanset, så er det stadig sproglig forkert...

M.v.h.


Nope...
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af bleed_blue bleed_blue skrev:

Jeg kan lige tilføje, at man med Viaplay ikke kan streame samme program mere end én ad gangen. Dvs. man kan ikke streame den samme fodboldkamp simultant to gange. Og heller ikke hvis man er på samme IP adresse.
 
Vrøvl... ganske simpelt
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du er sprogligt forkert. Jeg har en kandidatgrad i engelsk og ved bedre end du gør. Du tager fejl.

Tilgengæld er hans far stærkere end dinLOL

Du milde en børnehave dette, tidligere, udmærkede forum snart har udviklet sig til.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du er sprogligt forkert. Jeg har en kandidatgrad i engelsk og ved bedre end du gør. Du tager fejl.

Tilgengæld er hans far stærkere end dinLOL

Du milde en børnehave dette, tidligere, udmærkede forum snart har udviklet sig til.


Det hele på grund af en dobbelttråd,og trådstarter er ikke engang selv tilstede.
God Påske til alle.( Håber det er stavet rigtigt. )
Mvh
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 11:13
Påske skal ikke skrives med stort, for helvede! Du burde tage dig en kandidatgrad i højtidsstavning.

(undskyld)
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Påske skal ikke skrives med stort, for helvede! Du burde tage dig en kandidatgrad i højtidsstavning.

(undskyld)


Jeg undskylder,men dit undskyld skulle det så ikke være skrevet med Stort. Wink
Mvh.

Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 11:35
Haha, du havde jo allerede brugt alle de store bogstaver, så jeg måtte nøjes. Nå, nu skal jeg nok lade være med at afspore mere (om muligt). God påske!
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du er sprogligt forkert. Jeg har en kandidatgrad i engelsk og ved bedre end du gør. Du tager fejl.

Hvordan kan han være sproglig forkert?
.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2017 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du er sprogligt forkert. Jeg har en kandidatgrad i engelsk og ved bedre end du gør. Du tager fejl.


Tilgengæld er hans far stærkere end dinLOL

Du milde en børnehave dette, tidligere, udmærkede forum snart har udviklet sig til.


Nej nej, hans far lugter stærkere....

/Holder bolden rullende...
.....
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 07:50
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

 Og? I dit link er titlen én sætning. Men på det billede som blev vist, deles sætningen, så det bliver sproglig forkert...

M.v.h.

Tror du skal sætte dig ind i hvad et meme er. Det er skrevet som det er meningen det skal skrives. Sprogligt forkert eller ej. 

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

 Denne tråd er temmelig simpel: Det er ikke ulovligt at dele en konto, men man risikerer at få den lukket af Netflix, HBO Nordic, Viasat, eller hvem den nu er hos.

Tydeligvis ikke.
Jeg deler Netflix med min bror så vi begge kan have 4K Netflix. 
Jeg har været i dialog med support hos netflix og de har sagt direkte til mig at det måtte jeg gerne. 

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Jeg har det store abb på NetFlix pga 4K, og mine forældre har mit login som de bruger.
 
Der kan tilknyttes 5 brugere, og vi er kun 4 i husstanden

Ved det store abb. er det ikke 5 brugere du har. Det er 5 samtidige streams der kan være i gang på en gang. Så det har altså intet at gøre med hvor mange i er i husstanden. I kunne også sagtens have det almindelige abb. og have 5 brugere. Så var der bare kun 2 eller er det 3? der kan streame på en gang.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu