recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa WebTV
    Sendt: 17-April-2017 kl. 18:00
Hej,
Jeg har store problemer med at få Stofa WebTV til at virke via Airplay på AppleTV.
Laver skærmdublering først - Stofa appen giver et vindue, men der er ingen billede.
Er det et generelt problem ?
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 10:58
Havde egentligt konkluderet at Stofa WebTV ikke fungerer med AppleTV. Airplay ikonet kommer slet ikke frem - så jeg købte en Chromecast til det. Prøvede først den billigste Chromecast der kører med Wifi - her synes jeg billedet hakker specielt ved feks en fodboldkamp hvor der panoreres. Opgraderede til en Chromecast Ultra og koblede den på net med kabel - det fungerer meget bedre. Jeg synes dog der indimellem sker små korte udfald - jeg tror det er streamet fra Stofa der falder ud.

I weekenden så jeg så noget stream fra min iPad via Airplay til min AppleTV. Tilfældigt startede jeg StofaWebtv op - og sørme - der blev streamet til Appletv. Den kan jo godt - men hvor pokker er Airplay ikonet i appen til formålet ?? 
Har konstateret at en workaround for mig altså er at først starter man en tilfældig app der godt kan streame noget til Appletv. Aktiverer det - og derefter starter Stofa WebTV appen - og den sender så på den appletv man nu har aktiveret forud..
Men skal det virkelig være så besværligt - eller er det her hos mig jeg har en fejl ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu