recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt YouSee boks - ældre model.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt YouSee boks - ældre model.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt YouSee boks - ældre model.
    Sendt: 18-April-2017 kl. 12:18
Jeg har den gamle YouSee boks (Samsung), som jeg købte af YouSee da jeg samtidig overgik til den nye boks. Den gamle boks er jeg lidt afhængig af, da jeg er hørehæmmet fordi boksen kan optage og efterfølgende vise danske programmer med tekst-tv. Det kan den nye boks heller ikke...endnu....selvom YouSee har lovet denne funktion.

Nu er den gamle boks gået i stykker, det er formentlig antenne funktionen/indgangen som er defekt, da boksen periodisk melder om svagt signal, selvom mine andre ting fungerer ok, og jeg har prøvet med kabel direkte fra udtag i væg til boksen, men lige meget, dårligt signal.

Nogen som kan anbefale en tekniker herude på Amager som til en fornuftig pris kan fikse den eller måske en løsning på, hvordan jeg selv kan indkøbe materiel og udskifte antenne-enheden?

Mvh. rwj
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 13:31
http://m.dba.dk/samsung--yousee-box/id-1032638885/
Ovenstående er et link til en brugt boks.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 13:36
Glimrende idé, mange tak, jeg har allerede taget kontakt med sælger og venter nu svar derfra.

Mange tak.

Mvh. rwjSmile
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 14:08
Jeg har også en du kan købe :-), med 500GB harddisk. Befinder sig i 2760.
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 15:05
Rough. 

Ok, hvad vil du i så fald have for den?Jeg formoder den virker 100%. Jeg gav selv 275 for min, da YouSee solgte ud Smile

Mvh. rwj
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af rwj rwj skrev:

Nu er den gamle boks gået i stykker, det er formentlig antenne funktionen/indgangen som er defekt, da boksen periodisk melder om svagt signal, selvom mine andre ting fungerer ok, og jeg har prøvet med kabel direkte fra udtag i væg til boksen, men lige meget, dårligt signal.

Nogen som kan anbefale en tekniker herude på Amager som til en fornuftig pris kan fikse den eller måske en løsning på, hvordan jeg selv kan indkøbe materiel og udskifte antenne-enheden?
Vil ikke afvise at det kan være tuner fejl, men prøv at tjekke billeder i denne tråd om defekt strømforsyning:

Delvis defekt strømforsyning kan give de underligste fejl.  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 16:37
Tak Jørgen.

Det kunne måske være en løsning, jeg har fået tilbudt et par bokse, men vil have dit forslag i erindring, tak.

Mvh. rwj
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af rwj rwj skrev:

Rough. 

Ok, hvad vil du i så fald have for den?Jeg formoder den virker 100%. Jeg gav selv 275 for min, da YouSee solgte ud Smile

Mvh. rwj

Du kan få den for 400.- tror foresten ikke det er en 500GB der sidder i det er vist 320GB som er stadard. Den virkede 100% da jeg pillede den fra. Kun fordi jeg har fået Humax boksen i stedet.
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 17:27
Har du mulighed for at undersøge præcis hvad boksen har af GB, jeg har siden opslagets start fået flere tilbud, og vil helst vælge den bedste?

Mvh. rwj
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 18:04
Det er en 320 GB, Den kan ses her http://www.dba.dk/yousee-boks-samsung/id-1027190599/
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 18:42
Ok tak, jeg vender retur i morgen. Håber det er ok.

Mvh. rwj
Til top
rwj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2017
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 19:20
Hej. Kan fortælle, at jeg har fået en brugt boks, næsten gratis, så pt har jeg ikke brug for flere. Men tak til alle for forslag og tilbud....måske vender jeg tilbage.

God dag til alle.

Mvh. rwj
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu