recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: blandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: blandet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: blandet
    Sendt: 19-April-2017 kl. 13:22
Jeg skal have ryddet lidt op og fandt lidt der bare skal ud. 

Jeg sælger helst samlet. Det kan afhentes på Amager.

Vogels projektorophæng. Skruerne til loftet og umbraconøglen mangler. det minder lidt om denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=7007 men har ikke krængningsfunktion. Tror det er en ældre model.

Tvix hd m-6600n. Den virkede sidst jeg havde den tilsluttet. kan gå på wifi. med fjernbetjening

Tvix m6500A. Den er ombygget. dvs blæseren er taget ud så der er lydløs drift. bliver nom for varm hvis den skal afspille mere end 720p. Med fjernbetjening.

Acoustic Lab Zeta 2.0. Forstærker og 2 højttalere. Forstærkeren er en god tung forstærker, som bør have bedre højttalere end dem der følger med. Der er lidt skrat når man justerer volumen, men den spiller fint. Højttalerne er ikke noget særligt, men de ser godt ud. 

Lepai LP-2020 12v forstærker uden strømforsyning.  

I aften får jeg tid til at tage et billede.

Sælges helst samlet. Der kan selvfølgelig bydes på enkeltdele, men får jeg et fornuftigt samlet bud, så prioriterer jeg dette.

Pris 700





endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 10:48

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 12:53
500

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 15:13
Opsedasse.

Jeg fandt et vogel tv ophæng som kommer med i puljen. Det har været benyttet til 32 tommer. Jeg ved ikke hvo tung en skærm ophænget kan holde.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu