recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ComputerCity lukker helt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ComputerCity lukker helt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ComputerCity lukker helt
    Sendt: 19-April-2017 kl. 18:50
Så kom informationen om, at resten af en stor kæde lukker ned.
Den 21 april er sidste dag for onlinehandel, og 11 maj lukker varehuset i Glostrup.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 19:07
Til gengæld bliver butikken/lageret i Glostrup til en NetOnNet. Og de vil poppe op rundt omkring i DK, over de kommende r, istedet for ComputerCity.
Så det er reelt kun navnet som forsvinder...

M.v.h.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 20:24
Etableringen af NetOnNet er udsat på ubestemt tid, da ombygningen af forretningerne var for omfattende.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 08:21
Ja det er lidt ærgerligt, har købt mange ting hos dem bla mit nyeste tv og iphone.
Om de popper op igen under et andet navn tvivler jeg nu lidt på.
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 09:21
Det er helt slut, deres argument om det er for dyrt at omlægge bygningerne til det nye koncept køber jeg ikke, det er nok mere en undskyldning for at trække sig helt ud af markedet.

Jeg tvivler stærkt på at vi høre mere til dem, hvem mon bliver næst.?

Vi har set kæder lukke ned, Fona, Stereo Studio, nu ComputerCity.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 11:00
Er der flere kæder ud over Expert der jo ejer Power, så de går ingen steder.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 06:37
Den med at det vil være for dyrt at lave forretningen om, undre jeg mig lidt over.
For hvis man kommer i butikken i Ullerød så er det jo ikke andet end en stor lager hal med palle reoler....


Redigeret af Skodman - 21-April-2017 kl. 06:38
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu