recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Olsen-Banden Blu-ray boks i butikkerne igen!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Olsen-Banden Blu-ray boks i butikkerne igen!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2009
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 15:04
Interessant at den også findes på tysk Smile

Min partner er amerikaner og vi har for nylig set Matador sammen (med engelske undertekster). Det var derfor jeg tænkte at det også kunne være sjovt med Olsen Banden Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 15:18

Der er intet underligt i at den findes på Tysk, de var yderst populære i DDR. De blev vist både i biografen og på TV i Honecker land.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Kan de film virkelig have interesse uden for Norden og det forgangene DDR.

Præcis! Men det var ikke det du skrev for 17 t siden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 15:49


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Kan de film virkelig have interesse uden for Norden og det forgangene DDR.

Præcis! Men det var ikke det du skrev for 17 t siden


Hvordan tolker du det jeg skrev dengang.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2017 kl. 08:35
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2017 kl. 10:20
Jeps og gratis fragt i dag.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:15
Typisk.. har lige givet fuld pris for en uge siden
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:19
Jeg så lige "Sidste stik" den anden dag, for det var den jeg dårligst kunne huske.
Hold kæft en gang juks, har aldrig set så ringe en film. Man kan godt forstå at tyskerne ikke vil ha' den med i deres boks-sets Smile
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg så lige "Sidste stik" den anden dag, for det var den jeg dårligst kunne huske.
Hold kæft en gang juks, har aldrig set så ringe en film. Man kan godt forstå at tyskerne ikke vil ha' den med i deres boks-sets Smile


Kan kun give dig ret i at der er noget juks, kvalitetsmæssig minder den mig on 2'eren (på spanden), kæft den er også ringe imho
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Jeg så lige "Sidste stik" den anden dag, for det var den jeg dårligst kunne huske.
Hold kæft en gang juks, har aldrig set så ringe en film. Man kan godt forstå at tyskerne ikke vil ha' den med i deres boks-sets Smile


Kan kun give dig ret i at der er noget juks, kvalitetsmæssig minder den mig on 2'eren (på spanden), kæft den er også ringe imho
 
Ja, for mig startede serien "rigtigt" i Jylland
 
Eller i udlandet om du vil Wink
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 19:15
Itunes store 299,- Fri fragt.
Til top
SpencerTracy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpencerTracy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Der findes andre tyske blu ray bokse af serien, men om de er med engelske undertekster ved jeg ikke.
Det er værd at bemærke at Nr. 14 - Olsen Bandens sidste stik fra '98 ikke er inkluderet på disse

Temmelig meget longshot, men er der mon nogen herinde, der ved, om det er Nordisk Films digitalt gnidrede restaurationer til denne udgivelse? Det er det vel næsten med garanti? Med mindre støjreduktionen er foretaget af dem, der har masteret den danske blu-ray-udgivelse?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu