recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips tv slukker billedet af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips tv slukker billedet af sig selv

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
thomasfrost Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2017
Sted: fyn
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 06:56
Første gang, for et pr år siden.
og så lidt i perioder. Fx heftigt i en uge 14 dage, og så intet i 3mdr og så fremdeles.
men vi er lige flyttet, hvor det hele har været frakoblet i knap 3 uger, og efter jeg har sat det til igen, så er det vel 3-4 gange hver dag, når vi ser tv 😒
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 21:14
Hvornår er det opstået?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
thomasfrost Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2017
Sted: fyn
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 18:50
Hej 😊

jeg har desværre det problem med mit Philips tv fra 2012, at nogle gange så bliver skærmen sort, men lyden fortsætter.

mit setup er således.

yousee tv boks > harmandkardon bds system > tv.

forbundet via HDMI.
samt et optisk kabel fra anlæg til Tv.

det betyder at når skærmen pludselig går i sort, så kan jeg stadig hører lyden igennem højtalerne.

jeg har været i kontakt med Philips der ikke kendte til problemet, og hans forslag var at prøve med et andet hdmi stik-hvilket jeg naturligvis har gjort før jeg ringede til dem i forvejen.

er der nogle der kan nikke genkende til omtalte problem ? Ikke nødvendigvis med Philips men også andre brands, og evt en løsning på problemet?

jeg er klar over at det er et gammelt tv, men det burde vel ikke være problemet?

mvh Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu