recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips tv slukker billedet af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips tv slukker billedet af sig selv

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 20:00
Hvorfor Censored skal de samme brokke hoveder blande sig med meninger der ikke kan bruges til noget.
Hjælp dog manden med en løsning på hans problem eller hold mund.

Og jeg er af samme mening som Kasper at fejlen sandsynligvis ligger i strømforsyningen.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 20:30
Tjek hdmi kablet! Prøv et tredje... Har oplevet at dårlig kvalitet gav netop det problem.

Nå, jo hdmi kan jo udelukkes, hvis skærmen heller ikke virker på andre indgange.

Redigeret af miri - 21-April-2017 kl. 20:51
miri
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Henrik_45 Henrik_45 skrev:

Hvorfor Censored skal de samme brokke hoveder blande sig med meninger der ikke kan bruges til noget.
Hjælp dog manden med en løsning på hans problem eller hold mund.

Og jeg er af samme mening som Kasper at fejlen sandsynligvis ligger i strømforsyningen.


Måske for at OP ikke skal lave samme fejl igen - at investere i et Philips TV.

M.v.h.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 21:18
Helt ærligt Kampus den kommentar er da ikke brugbar, hvor meget elektronik har ikke kinesisk berøring efterhånden?
Ved ikke nok til at kunne be eller afkræfte om Philips er ringere og mere fejlbehæftet en alle andre, har dog ikke oplevet noget på mit tv fra 2009 endnu.
Og Klaus har ret i standard billed profiler ikke har været gode på Phillips, de kan dog som alle andre indstilles til fornuftigtigt og brugbart niveau.
Syntes der tit er tildens til at skyde med skarpt på fælles fjende i disse fora.
Før var det Plasma er kongen LCD skidt.
Hold nu op med at dømme uden saglig indsigt.
Fint at alt skal være så perfekt, men mindre kan gøre det.
Ved godt nu bliver jeg savet ned fra ende til anden, men overlever nok😔
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 21:22
Siccio@ Jeg har selv sværget til Philips dengang det var Hollandsk produceret og billedrør. Der fandtes ikke noget bedre til prisen. Desværre er det gået tilbage for hæderkronede Philips, så der er slækket på kvaliteten. Det synes jeg man skal fortælle, så folk ikke stadig går og tror at Philips TV er godt.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 21:45
Også fair nok at skrive sin mening om produkter generelt, det er jo det der driver et forum som dette, og også muligt at kvaliteten er ringere nu på de nyere tv, aner det ikke somsagt.
Men Kina kan sagtens lave ting der virker, så det er vel bare et spørgsmål om bedre kontrol, som på IPhones, Dali højttalere og ja alt muligt bliver jo lavet i Kina efterhånden.
Var det samme med Japanske biler i 70'erne og hvem skyder mod Toyota idag f.eks?
Dengang sagde man made In Japan billigt skrammel hehe.
Tiderne skifter.
Er personligt glad for Phillips har meldt ud de ønsker at blande sig i toppen igen.
For de laver pænt design, har har ofte udemærket lyd i deres tv, samt gode fjernbetjeninger med vægt i. (Ihvertfald min model)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 22:13
Jeg kan ikke huske "Made in Japan" som noget dårligt. Tværtimod var Toyota et mærke i stærk fremgang da jeg var ung.

Helt sikkert blir der lavet kvalitet i Kina. Men det billige de laver, er noget crap.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 22:34
Alle de hjertevarmende anekdoter og faktaforladte kommentarer om Philips' kvalitet hjælper næppe trådstarter.

On-topic:
Har du prøvet at gå uden om din Harman-mellemled og sætte Yousee-boksen direkte i TVet?

Redigeret af Torben Rasmussen - 21-April-2017 kl. 22:38
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
thomasfrost Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2017
Sted: fyn
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2017 kl. 07:46
Problemet er sku løst 😁

jeg kontaktede også harmandkardon support, og hun kom med en vejledning, til at noget one start play skulle slås fra, og på tv'et var det en easylink der skulle deaktiveres, og fra dét sekund, har jeg ikke længere haft nogle problemer 😊

jeg vil gerne sige tusinde tak for alle jeres råd og tips 😊 
Til top
Janp59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2019
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Janp59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 08:37
Gå ind i indstillinger>generelle indstillinger>eco-indstillinger. Der fremkommer en bjælke, hvor man kan nustille automatisk sluk-funktionen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 21:04
Håber at han ikke har ventet næsten to år på dit svar.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Janp59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2019
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Janp59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2019 kl. 06:28
KlausDM. Der er måske andre, der googler efter den slags, tænkte jeg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu