recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BANG! Hva' nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BANG! Hva' nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mage Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Marts-2014
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BANG! Hva' nu?
    Sendt: 24-April-2017 kl. 12:46
Hejsa! Looooooong time - no see...

Det er efterhånden længe siden jeg har besøgt dette forum. Men nu er jeg altså her igen.... Og den med en god grund. Eller rettere sagt en sørgelig grund.

Min Benq W1300 er gået til de evige projektionsmarker (?). Lørdag aften tænder jeg for projektoren. Lærredet kører ned. Billedet kommet. Efter ca. 5 minutter: BANG!!!
Billedet forsvinder. Og en duft af brændt elektronik breder sig i stuen. Jeg for hurtigt afbrudt strømmen og lufter ud. Må slukøret gå i seng.

Jeg har taget projektoren ned. Pæren er okay. Det er forholdtvis ny. Under 700 timer. 
Projektoren er ca. 3½-4 år gammel. Det er en "Daily runner". Dvs. at vi bruger den dagligt til film/TV/Netflix m.m.. Ca. 3-4 timer i snit pr. dag.

Jeg har været ret så glad for W1300'eren. Rigtig gode farver. God sort. Overraskende god i dagslys. Supernemt interface. Det nemme valg.

Men hva' nu? Hvad skal jeg købe? Jeg har set at der er en Benq W1350. Måske bare en lille upgrade? Er der noget specielt jeg skal kigge efter?`Eller rettere sagt: Er det noget jeg skal lade fingrene fra?

Budgettet er 7.5-8K.... Måske kan jeg strække mig til 10K. Jeg har allerede lærrred.

Jeg er vildt forvirret. Lidt som at købe mobilabonnement ...

Så kære forum: Jeg håber i kan/vil hjælpe...

Mage
Mage
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 14:46
Hm, altså hvis du er så glad for den kunne du jo også overveje at reparere den, eller om ikke andet finde ud af, om den kan repareres, inden du smider op til 10k efter en ny?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu