recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Game of Thrones
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Game of Thrones

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Game of Thrones
    Sendt: 25-April-2017 kl. 01:10
I årevis har familie, venner og bekendte kigget chokeret på mig, når jeg fortalte dem, at jeg aldrig havde set Game of Thrones.

Der er imidlertidig en rigtig god årsag til, at jeg har ventet ... Big smile






Fra og med sæson 5 kommer BD-udgaven med Dolby Atmos, inkl. en Atmos-trailer Wink
Jeg har vist aldrig været tættere på at kunne overbevise kæresten om at tage springet fra 7.1 til Atmos end nu LOL
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 06:56
Jeg er lige gået igang med den igen for anden gang. Så tænker at der er en chance for der er kommet et sæt atmos op når jeg når sæson 5:). Glæd dig. Jeg syntes den er episk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 09:39
Alle de sæsoner, som er udgivet, kan købes med Atmos lyd.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 09:44
Ja glæd dig. Det er en fantastisk serie og bøgerne er også fænomenale.
 
Personligt er jeg bekymret for at de sidste 2 bøger aldrig bliver udgivet da George R R Martin bruger en del tid på serien og så ligner han et heartattack waiting to happen :-(
.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Ja glæd dig. Det er en fantastisk serie og bøgerne er også fænomenale.
 
Personligt er jeg bekymret for at de sidste 2 bøger aldrig bliver udgivet da George R R Martin bruger en del tid på serien og så ligner han et heartattack waiting to happen :-(

Haha ja det har jeg også tænkt - eller det er i virkeligheden ikke sjovt, men jeg har tænkt det samme.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Alle de sæsoner, som er udgivet, kan købes med Atmos lyd.

Okay? Er der evt. tale om UHD-BD, da? For vi har købt sæson 1-5 på BD indenfor den sidste måned, og da er det kun fra og med sæson 5, som har Atmos.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 13:25
Du har blot købt de forkerte udgivelser.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Alle de sæsoner, som er udgivet, kan købes med Atmos lyd.

Okay? Er der evt. tale om UHD-BD, da? For vi har købt sæson 1-5 på BD indenfor den sidste måned, og da er det kun fra og med sæson 5, som har Atmos.
Nope. Blu-Ray. Disse har alle.

Eller



Redigeret af Flemming Larsen - 25-April-2017 kl. 13:36
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu