recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Macbook Pro Batteri til service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Macbook Pro Batteri til service

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Macbook Pro Batteri til service
    Sendt: 27-April-2017 kl. 18:56
Hej

I dag da jeg åbner min Macbook Pro (mid 2012) står der ved batteriet, at det skal til service.

Hvad er det nu for noget?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 19:06
At det er ved at være brugt godt op og skal skiftes.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 19:07
Men kan det skiftes?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Men kan det skiftes?
Jeps.

Redigeret af quarkir - 27-April-2017 kl. 19:22
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 19:57
Der findes også masser af små shops der kan skifte det - også autoriserede.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 20:17
Ok. Har i nogle links hvis i har prøvet nogle gode shops?

Jeg bor på Lolland så tænker ikke at der er nogle autoriserede hernede.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 22:48
Det er nemt selv at gøre, og man skal virkelig have 10 tommelfingre skruet dårligt på, hvis ikke man selv kan gøre det.
Jeg har gjort det på min 15" 2011 model, samt på mine brødres ditto.
Man skal desværre have en specialskruetrækker (..tak for det Apple.....), men den købte jeg sammen med batteriet, og de 40 kr synes jeg var godt givet ud - fremfor at få en butik til at gøre det for mig.

Held og lykke med projektet. Der er masser af danske webshops som sælger originale apple batterier til rimelige priser.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2017 kl. 08:39
Ja, kan godt se på linket at det er til at gøre selv.

Det sjove er så, at her til morgen efter en hel nat med lader på melder den ikke fejl. Den skriver bare batteri.

Jeg må se hvordan det begynder at melde fejl igen.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu