recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPad 2 32GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPad 2 32GB

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hjulskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2005
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjulskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: iPad 2 32GB
    Sendt: 02-Maj-2017 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Så napper jeg den til 950,-

Super! Jeg sender dig lige en PB Smile
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 00:27
Så napper jeg den til 950,-


Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 20:27
Ok,
Jeg byder kroner 800
smedev
Til top
hjulskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2005
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjulskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 20:07

Her er billeder. Ridserne på skærmen ser værre ud på billedet end i virkeligheden -man skal kigge godt efter når man sidder med den, hvis man vil se dem. Der er en smule slid på coveret. Der er almindelige småridser på bagsiden. Maks billedstørrelse her i forumet er 200 KB -Jeg kan maile billeder i original størrelse hvis det ønskes.
Jeg havde problemer med at indsætte dem som billede, så her er links til dem, håber der virker.

Til top
hjulskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2005
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjulskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af smedev smedev skrev:

Hej. Kan du lægge et billede af ipad'en. Med div. skrammer.

Ja, jeg tager nogle billeder i aften (er en af dem der arbejder i dag Wink )
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2017 kl. 10:10
Hej. Kan du lægge et billede af ipad'en. Med div. skrammer.


Smile
smedev
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 17:28
Jeg tænker lige et øjeblik over det. 
Til top
hjulskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2005
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjulskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hvilken IOS kører den? Jeg skal være sikker på at den virker med IHCtablet appén

Den er netop blevet opdateret til IOS 9.3.5 Smile
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 10:34
iPad 2 kan klare til og med iOS 9.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 10:21
Hvilken IOS kører den? Jeg skal være sikker på at den virker med IHCtablet appén
Til top
hjulskov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2005
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjulskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2017 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hvad betyder On Hold?
Jeg er på udkig efter en billig ipad, som udelukkende skal bruges til noget home automation. Derfor skal den være billig og standen nogenlunde. 

Jeg satte den on hold da jeg lige ville checke batteriet... den lader op lige nu....

Men hvis den bare skal sidde med strømstikket i (som du antyder) er batteri tilstanden underordnet -tror nu det er ok....

Du er velkommen til at komme og kigge på den Smile
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2017 kl. 16:22
Hvad betyder On Hold?
Jeg er på udkig efter en billig ipad, som udelukkende skal bruges til noget home automation. Derfor skal den være billig og standen nogenlunde. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu