recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej?

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?
Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en PanasonicLOL

Hvad med "San Andreas"Tongue
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.Big smile
Jeg kunne aldrig forære noget dårligt vækSmile

Filmen fulgte med min Pana afspiller.
Det vil jeg da se frem til.Smile
Det er en aftale Flemming. Men mind mig lige om det når du når dertilSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?
Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en PanasonicLOL

Hvad med "San Andreas"Tongue
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.Big smile
Jeg kunne aldrig forære noget dårligt vækSmile

Filmen fulgte med min Pana afspiller.
Det vil jeg da se frem til.Smile
Det er en aftale Flemming. Men mind mig lige om det når du når dertilSmile

Big smile
Jeg kunne godt finde på, at tage denne her.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?
Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en PanasonicLOL

Hvad med "San Andreas"Tongue
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.Big smile
Jeg kunne aldrig forære noget dårligt vækSmile

Filmen fulgte med min Pana afspiller.
Det vil jeg da se frem til.Smile
Det er en aftale Flemming. Men mind mig lige om det når du når dertilSmile

Big smile
Jeg kunne godt finde på, at tage denne her.
Som en lille søster til min er den helt okay, og drevet er i ordenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 21:18
Så lær da at skære i jeres quotes!
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 06:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

[QUOTE=Brixen]Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?

Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en PanasonicLOL

Hvad med "San Andreas"Tongue
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.Big smile
Men det er desværre en af de dårligeste UHD 4K BD transfer, men et fedt dolby atmos lydspor har den til gengældWink


Redigeret af Potter - 30-April-2017 kl. 07:05
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 07:06
Nu er det jo ikke en decideret afspiller, men derfor virker den stadig til formålet.
CDON har kampagnetilbud på Xbox One S til 1333kr i weekenden incl Forza Horizon 3.

One S har UHD BD-drev og kan afspille UHD blu-ray. Det kan ganske simpelt ikke gøres billigere. Om du så vil bruge den til spil eller ej.

http://cdon.dk/spil/xbox_one_s_500_gb_%2b_forza_horizon_3-39667698
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 07:26
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nu er det jo ikke en decideret afspiller, men derfor virker den stadig til formålet.
CDON har kampagnetilbud på Xbox One S til 1333kr i weekenden incl Forza Horizon 3.

One S har UHD BD-drev og kan afspille UHD blu-ray. Det kan ganske simpelt ikke gøres billigere. Om du så vil bruge den til spil eller ej.

http://cdon.dk/spil/xbox_one_s_500_gb_%2b_forza_horizon_3-39667698

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/samsung-4k-ultra-hd-ubd-k8500-xe-blu-ray-afspiller-p37554354
1200 kr.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
David O Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David O Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 09:02
LG´s  Up970 får en meget blandet modtagelse, hvertfald af anmeldelser inde på deres egen side...


Jeg er lidt i samme båd med anskaffelse af afspiller. Har kraftigt overvejet Panasonic og dets 700 model. Men når man har et fjernsyn der supporter flere formater (  lG E6), vil det være tosset ikke at finde en model der også har DV., hvorfor jeg indtil videre ser mig nødsaget til at købe en Oppo, medmindre anmeldelserne blir bedre ved LG..
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af David O Jensen David O Jensen skrev:

LG´s  Up970 får en meget blandet modtagelse, hvertfald af anmeldelser inde på deres egen side...


Jeg er lidt i samme båd med anskaffelse af afspiller. Har kraftigt overvejet Panasonic og dets 700 model. Men når man har et fjernsyn der supporter flere formater (  lG E6), vil det være tosset ikke at finde en model der også har DV., hvorfor jeg indtil videre ser mig nødsaget til at købe en Oppo, medmindre anmeldelserne blir bedre ved LG..


Ja jeg googlede den lige efterfølgende og ja den få noget blandet anmeldelse. Det er lidt ærgerligt.
Netop når lg's oled håndtere DV er det (i mine øjne), tåbeligt at købe en afspiller der ikke understøtter DV.
Ville nu gerne en Oppo, men det er sgu en dyr anskaffelse ift mit behov
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

[QUOTE=Brixen]Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?

Ahh Flemming, nu har jeg kendt dig så længe, at jeg gerne vil forære dig en 4K/HDR film, hvis du køber en PanasonicLOL

Hvad med "San Andreas"Tongue
Jamen, det vil jeg da ikke sige nej til. San Andreas er da ikke den dårligste.Big smile
Men det er desværre en af de dårligeste UHD 4K BD transfer, men et fedt dolby atmos lydspor har den til gengældWink
Desværre er "San Andreas" én af de få UHD/HDR film jeg har tilbage. Jeg har kun den og "Life of Pi", som jeg måske ikke regner med er sagen, og BBC Planet Earth 2 som jeg ikke vil af med.

Jeg tror nu nok at Flemming bliver tilfreds med "San Andreas".Smile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 11:16
Uanset er en gratis uhd film da et ret fint tilbud at få:)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nu er det jo ikke en decideret afspiller, men derfor virker den stadig til formålet.
CDON har kampagnetilbud på Xbox One S til 1333kr i weekenden incl Forza Horizon 3.

One S har UHD BD-drev og kan afspille UHD blu-ray. Det kan ganske simpelt ikke gøres billigere. Om du så vil bruge den til spil eller ej.

http://cdon.dk/spil/xbox_one_s_500_gb_%2b_forza_horizon_3-39667698

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/samsung-4k-ultra-hd-ubd-k8500-xe-blu-ray-afspiller-p37554354
1200 kr.
Jeg har faktisk kigget lidt på Xbox, men spiller overhovedet ikke, og kender mig selv, at jeg nok ville blive irriteret over, at den ikke passer ind, med de andre med designet. 

Det er en ok pris på samsung, men det er et No go, med det mærke for mig. Hvergang jeg har haft et samsung device, så har der kun været problemer med det. Så nu gider jeg dem slet ikke mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu