recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej?

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke 4K afspillere er der derude, nu og på vej?
    Sendt: 29-April-2017 kl. 14:49
Nu er det snart den tid, at jeg skal have en sådan afspiller/optager. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal købe en optager, når de kommer til efteråret, eller få en afspiller nu/snart. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad der er kommet, eller kommer snart. Er der nogen, som har nogle links? Jeg kunne godt finde på, at vente på understående, men optager faktisk ikke så meget mere. Så er det spørgsmålet, om den er de ekstra penge værd?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 15:31
Der er 1 Samsung, 2 Panasonic, 1 Oppo. 
Senere kommer en Oppo mere + en LG.
Venlig hilsen
KB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 15:45
Hej Flemming,

Det første du skal gøre op er jo, hvorvidt du har behov for en optager. Derfra dine veje går efterfølgende.

Man er jo altid stort set enige om her på siden om, at det er ligegyldigt hvilken afspiller man vælger, for signalet er digitalt. Det er jo i princippet også rigtigt. Men gør dig selv den tjeneste, når du lytter på billige afspillere - lyt til drevet om det larmer. Jeg tror i et vist omfang, at man betaler for drevets kvalitet.

God fornøjelseSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der er 1 Samsung, 2 Panasonic, 1 Oppo. 
Senere kommer en Oppo mere + en LG.
Det var ikke meget. Samsung er udelukket. Oppo er for mig overkill. Pana og LG kan godt være interesant. De må godt snart komme med lidt flere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Flemming,

Det første du skal gøre op er jo, hvorvidt du har behov for en optager. Derfra dine veje går efterfølgende.

Man er jo altid stort set enige om her på siden om, at det er ligegyldigt hvilken afspiller man vælger, for signalet er digitalt. Det er jo i princippet også rigtigt. Men gør dig selv den tjeneste, når du lytter på billige afspillere - lyt til drevet om det larmer. Jeg tror i et vist omfang, at man betaler for drevets kvalitet.

God fornøjelseSmile
Ja, det er jo også det, som jeg tænker over, med om jeg har brug for optagelse. Så er det jo også det, med at kunne se dem live, også for at kunne hører drevet. Det er jo ikke nemt, at kunne finde flere samme sted.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:13
Oppo har lavet en, og det betyder at vi ikke behøver bekymre os om andre.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oppo har lavet en, og det betyder at vi ikke behøver bekymre os om andre.
Måske for nogen. Men vi almindelige dødlige, kan godt bruge alternativer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:29
Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Venlig hilsen
KB
Til top
JEP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-November-2012
Sted: Horsens DK
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JEP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:31
Der er osse en Sony UBP-X800 til 3.500 kr.
Denon AVR-3312 Denon BDP-2012 Dali Zensor 5 Dali Zensor 1 SUB E-12F Samsung UE 55H7005 Soundstyle møbler WAOO! TV+net Sonos
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:46
Lg kommer med en meget snart der understøtter Dolby vision. Til 3000kr.
Mener den hedder up970.
I min verden ville det være omsonst at smide penge efter en afspiller uden DV idag.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Så må det være den her, du skal have Flemming:

http://m.pricerunner.dk/pl/4-3345122/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-UB700-Sammenlign-Priser

Alt med billed er lige så godt som den store model, men der er ingen analoge lydudgang.
Den lyder da ret interesant. Jeg bruger ikke analog lyd. Der er slet ikke nogen Pana, hvor der er film med?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af JEP JEP skrev:

Der er osse en Sony UBP-X800 til 3.500 kr.
Den kigger jeg også på.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu