recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Genskin: Plasma vs. OLED?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Genskin: Plasma vs. OLED?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2017 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Solen står ALDRIG ind PÅ skærmen, men solen oplyser stuen via de hvide vægge, så plasma aldrig har været til at se noget på uden gardiner trukket for. Der må også være færre lag i LED TV, for jeg oplever ikke problemet mere.


Kommer vel an på hvordan vinduer og skærm er placeret?

Ja det gør det. Men jeg trækker altså for solen om foråret og efteråret, når den når ind på skærmen.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2017 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Solen står ALDRIG ind PÅ skærmen, men solen oplyser stuen via de hvide vægge, så plasma aldrig har været til at se noget på uden gardiner trukket for. Der må også være færre lag i LED TV, for jeg oplever ikke problemet mere.


Kommer vel an på hvordan vinduer og skærm er placeret?

Ja det gør det. Men jeg trækker altså for solen om foråret og efteråret, når den når ind på skærmen.

Men ikke lige det du skrev først 😉
Go' weekend
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2017 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Solen står ALDRIG ind PÅ skærmen, men solen oplyser stuen via de hvide vægge, så plasma aldrig har været til at se noget på uden gardiner trukket for. Der må også være færre lag i LED TV, for jeg oplever ikke problemet mere.


Kommer vel an på hvordan vinduer og skærm er placeret?

Ja det gør det. Men jeg trækker altså for solen om foråret og efteråret, når den når ind på skærmen.

Men ikke lige det du skrev først 😉
Go' weekend

Nej det kan godt være svært at få skrevet det rigtigt. Håber du forstår hvad jeg mener alligevel
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu