recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp 4K TV (made in Slovakia) - hot or not?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sharp 4K TV (made in Slovakia) - hot or not?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
palleti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palleti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 14:26
Ja, noget om forskellen på Sharp før og nu. Jeg har ladet de to apparater køre f eks tennis samtidigt, og det 12-14 år gamle plasma vinder pga mere naturlige farver, bl a rød både i Wozzys skørt, og grusunderlaget. Må også give kritikerne retning at Sharps funktionalitet kan forbedres. Meget.
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 19:35
Jeg vil ikke give jer ret. Købte det faktisk og der er god billede på. Hvad får man for 4000 kr. Havde apps været som på lg . Havde den været ok. Men desværre kun netflix. Jeg har en panasonic vt50 65 tommer som jeg er meget glad for, men ville gerne prøve smart tv , uden ekstra boks. Har også haft dem til at køre samtidig , og jeg synes sharp klarer sig godt. 4000 kr er en meget god køb for det , panasonic gav jeg 33000 for. Hvis man ikke vil bruge viaplay og hbo. Så virker den fint. Og er total ok for pris. Havde den været 65 tommer havde jeg beholdt den. Men 55 er for lille for mine gamle øjne. Så jeg vil se om jeg kan sælge den. Billede jeg har er både stofa med 4k kanal , hvor der så næsten kun er reklamer. Og så parabol, så billede er ok hos mig. Palleti tænk på dit tv er noget mindre end de 55 tommer, det har meget at sige, stadig i dag er der noget skarpere billede på mindre skærme. Ved ikke med oled går ikke så meget op i det som før.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu